Gjest Blomsterbarnet Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Har hatt en slitsom, men fin dag. Passet tantebarnet mitt, en nydelig liten gutt på snart 16 måneder. Var herlig å ikke tenke på seg selv, men kose med lillegullet, le og erte han. Han var såå fornøyd med å gå selv, og skulle selvsagt ha med seg gobamsen sin :-) svinset rundt og gikk i sirkel og helt i hundre ;-) Er liksom godt å flytte tankene over på noe annet og på andre, så synes jeg ting ser klarere ut etterpå og føler jeg får mer fokus på hva som er viktig i livet ;-) Så nå skal jeg klare meg resten av dagen håper jeg. Ønsker dere alle en god helg!! 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Gøy å lese at du har hatt en fin dag : ) Ha en riktig god helg! 0 Siter
Orio Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Nå blir jeg misunnelig. Skulle ønske det var meg. :- ) Det er deilig å være sammen med sånne småtasser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.