Isenbella Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 jeg gikk opp 10 kg av cipralex. i tillegg brukte jeg tolvon. jeg sluttet med tolvon og gikk ned 4 kg. så har jeg sluttet med cipralex for to mnd siden, men har ikke gått ned noe. Savner den ordentlige kroppen min. vil den aldri bli som før? andre som har erfart at man går ned når man slutter med medisiner etter hvert? 0 Siter
Gjest gått ned 10 Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har vært uten cipralex i 7 uker nå og allerede gått ned 10 kg uten å gjøre noe.SIkkert mye vann da men..Begynte først å gå ned etter 3 uker 0 Siter
AnnaSara Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg gikk fra seroxat til fontex og har nå gått ned ca. 14 kg. På drøye 3 mnd. Uten å gjøre noe spesielt for det. Så når det gjelder vekt kan jeg anbefale fontex. 0 Siter
Gjest gått ned 10 Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg gikk fra seroxat til fontex og har nå gått ned ca. 14 kg. På drøye 3 mnd. Uten å gjøre noe spesielt for det. Så når det gjelder vekt kan jeg anbefale fontex. Hvordan funker fontex i forhold til seroxat på plagene dine da? Hva bruer du de mot? Jeg skal begynne med fontex i stedet for cipralex pga vektøking med cipralex. Jeg sliter med generell angst,depresjon og tvangstanker. 0 Siter
AnnaSara Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Hvordan funker fontex i forhold til seroxat på plagene dine da? Hva bruer du de mot? Jeg skal begynne med fontex i stedet for cipralex pga vektøking med cipralex. Jeg sliter med generell angst,depresjon og tvangstanker. De virker ikke fullt så bra...men bra nok til at jeg kan fungere ganske greit og være i full jobb. Har vival på lur som jeg vet jeg kan ta i tillegg. Men det er svært sjelden nødvenidg. Ettersom overvekten plaget meg veldig, vil jeg heller fortsette med fontex. Man bli jo deppa av å være tjukk også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.