Gå til innhold

Det er merkelig, dette...

Anbefalte innlegg

Gjest SeMenIkkeRøre

Det er så merkelig dette... jeg føler meg ganske greit, egentlig... tror ikke jeg bør begynne å stresse med noe lesing, men...

Syns det er helt rart at NHD sa han trodde jeg var psykotisk i stad...

Nå bruker jeg Sobril nå, da... men ikke så mye at jeg føler meg sløv...

Jeg tror det er dette som har gjort at jeg har tvilt på om jeg trenger medisin og sånn...

Er det normalt å ha det sånn, eller er det bare en eller annen naturlig forklaring på hvorfor jeg oppførte meg som jeg gjorde i stad, og NHD sa han tenkte jeg var psykotisk og sånn...?

Altså, jeg merker at jeg ikke tenker helt riktig hele tiden nå heller... men jeg syns det er så rart at det har vekslet såpass raskt...

Lurer egentlig på om jeg trener medisin, og... men... jeg har vel kanskje bare vanskeligheter med å innse dette da? At jeg er syk? Hva tror du, NHD?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287630-det-er-merkelig-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SeMenIkkeRøre

Nei. Beklager igjen. Jeg skal skjerpe meg...

Eller jeg kan vel ikke garantere at jeg skal skjerpe meg. Men jeg kan i alle fall si at jeg her og nå lover å oppsøke hjelp i morgen.

Har vel noe å gjøre med at det ikke er noen god tanke at man er syk.... muligens.

Du trenger nok medisiner, og du MÅ kontakte fastlegen i morgen. Husk at det ER AKUTT. Det er mistanke om psykose, og ubehandlet psykose er alltid akutt.

Sobril gjør at du føler deg bedre her og nå, og det er bra du har en måte komme deg gjennom dagen i dag. Men sobril er ingen varig løsning. Du trenger annen hjelp, andre medisiner.

Nei. Beklager igjen. Jeg skal skjerpe meg...

Eller jeg kan vel ikke garantere at jeg skal skjerpe meg. Men jeg kan i alle fall si at jeg her og nå lover å oppsøke hjelp i morgen.

Har vel noe å gjøre med at det ikke er noen god tanke at man er syk.... muligens.

Bra.

Gjest Coriolis

Jeg synes ikke egentlig det er direkte merkelig, men jeg får følelsen av at det er litt overdrevet.

Men, det er vanskelig å vurdere folk fra bare ord, vil jeg tro. Best å være på den sikre siden, så du får komme deg til doktoren vettu:)

Og for å være helt ærlig-- jeg tror ikke jeg har vært på et eneste nettforum hvor det ikke dukker opp minst en person som deg:)

Gjest SeMenIkkeRøre

Jeg synes ikke egentlig det er direkte merkelig, men jeg får følelsen av at det er litt overdrevet.

Men, det er vanskelig å vurdere folk fra bare ord, vil jeg tro. Best å være på den sikre siden, så du får komme deg til doktoren vettu:)

Og for å være helt ærlig-- jeg tror ikke jeg har vært på et eneste nettforum hvor det ikke dukker opp minst en person som deg:)

Nei, jeg driter i dette jeg. Jeg bare drar til han og henter piller. Driter i hva du sier. Nytter ikke finne ut hva det er uansett, da vil jeg bare vikle meg lenger bort.

Annonse

Gjest aspeløvet

¨Harfulgt deg, både før og under helgen, å er helt enig med NHD og de andre. Takontakt med faslege og så psyk. Du trenger hjelp, selv om sobrilen tydelig har gjort deg godt i dag;-)

Få den medisinen du trenger, og kom litt mer på plass i både verder og tanker. Lykke til:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...