Gå til innhold

Remeron-erfaringer?

Gjest who cares who i am

Anbefalte innlegg

Gjest who cares who i am

Har nettopp fått 30 mg remeron av fastlegen,men blir skremt av bivirkningene...vektøkning f.eks.Hva er deres erfaringer med remeron og bivirkninger?Den søvndyssende effeskten synes jeg er positiv!:) Men på tolvon økte apetitten sånn at jeg spiste i søvne,det frykter jeg nå.Men hvis jeg er nøye med hva jeg har tilglengelig,går det vel bra.Er det kun den økte apetitten som fører til vektoppgang,eller spiller den inn på forbrenning e.l?Håper på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287643-remeron-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vektøkningen skyldes kun at noen kan få økt apetitt, og har ikke noe med forbrenningen å gjøre. Til opplysning gikk jeg faktisk ned til normaltvekt med remeron, fordi jeg kom meg ut av depresjonen. Har vanlig apetitt. :-)

Remeron er det verste jeg noen gang har putta i munnen. Jeg var døsig og sov konstant, og spiste som et sultent rovdyr. Hadde ingen metthetsfølelse, og forspiste meg slik at jeg fikk kjempevondt i magen. I tillegg hadde jeg ofte mareritt når jeg sov. Styr unna denne dritten! Legen sa den var så bra siden den ikke ga seksuelle bivirkninger, og at vektøkning og døsighet bare var noe man måtte ta med på kjøpet. Kunne ikke få i både pose og sekk som han sa. Jeg foreslo for han at jeg kunne prøve Wellbutrin eller Aurorix. Dette ble kontant avvist. Wellbutrin hadde han ikke hørt om, og Aurorix var en gammel og umoderne medisin uten særlig effekt, og med fæle bivirkninger. Så da ga han meg Remeron.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287643-remeron-erfaringer/#findComment-2311163
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...