Gå til innhold

Fontex og Lamictal = dårlig konsentrasjon? - NHD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, absolutt! Men jeg trodde at det bare kom av depresjonen...

Har ikke hørt at det skal være noe spesielt med denne kombinasjonen, men jeg tror det er mange som føler seg trøttere og mer ukonsentrert på AD og stemningsstabiliserende. Det spørs bare om alternativet er bedre. Man må jo alltid sette opp bivikninger mot virkning når det gjelder medisiner. En ubehandlet depresjon er det jo ikke godt å fungere med heller.

Det har jeg aldri lest om.

Har bedt apotekansatte i mitt område dele ut den medisin jeg forskriver med lukket munn. Nesten uten unntak roter de det til.

Hehe, sikkert litt vanskeligere å gi alle apotek i hele Oslo munnkurv ;)

Jeg ble litt bekymret over dette da han sa det og da sa han bare at det sikkert ikke var noe å bekymre seg over. Legen vet vel hva han gjør, fikk jeg beskjed om... Akkurat som om dét skulle hjelpe!

Annonse

Caloni Makaroni

Det har jeg aldri lest om.

Har bedt apotekansatte i mitt område dele ut den medisin jeg forskriver med lukket munn. Nesten uten unntak roter de det til.

''Har bedt apotekansatte i mitt område dele ut den medisin jeg forskriver med lukket munn. Nesten uten unntak roter de det til.''

Om det er slik som jeg mistenker, at den apotekansatte har misforstått det med at Fontex kan senke konsentrasjonen av Lamotrigin i blodet med 30-40 %, med at søsteren min ikke klarer å konsentrere seg om det hun gjør, så skal man ikke se bort i fra at mange apotekansatte skulle hatt munnkurv, ja.

Jeg forhørte meg for et par år siden om jeg trengte noen attest fra enten lege eller apotek for å ta med noen medisiner til Australia. Farmasøyten på apoteket var ikke riktig sikker, hun måtte undersøke om Australia tilhørte Schengen-området først...

''Har bedt apotekansatte i mitt område dele ut den medisin jeg forskriver med lukket munn. Nesten uten unntak roter de det til.''

Om det er slik som jeg mistenker, at den apotekansatte har misforstått det med at Fontex kan senke konsentrasjonen av Lamotrigin i blodet med 30-40 %, med at søsteren min ikke klarer å konsentrere seg om det hun gjør, så skal man ikke se bort i fra at mange apotekansatte skulle hatt munnkurv, ja.

Jeg forhørte meg for et par år siden om jeg trengte noen attest fra enten lege eller apotek for å ta med noen medisiner til Australia. Farmasøyten på apoteket var ikke riktig sikker, hun måtte undersøke om Australia tilhørte Schengen-området først...

Hehe! :o) Liten misforstoppelse der gitt! Legger til den linken du sendte meg også jeg:

http://www.interaksjoner.no/InteraksjonInfo.asp?EditType=S&FraATCKode=N03A+X09&TilATCKode=N06A+B03

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...