Gå til innhold

fortvilet over purring

Anbefalte innlegg

Gjest susanni

jeg er en ung dame, går på attføring akkurat nå så har ikke så mye penger. Jeg har bipolar lidelse og ligger litt lavt på speil tror jeg, jeg tror jeg har hatt hypomane perioder nylig og da meldte jeg meg på en del kurs! Det ene gikk jeg på, det andre gikk jeg ikke på. Har likevel fått purring på det jeg ikke gikk på, og nå har jeg purring på 6760 kr. hva skal jeg gjøre nå da?? Jeg drev på med så masse planer om utdanning, språkskoler, andre kurs for å ha på CV'n, den skulle bli så flott blabla... Psykiateren min har roset meg slik for at jeg er så flink med økonomien min, men er jeg flau og lei meg. Blir sendt til inkasso om jeg ikke betaler innen 14 dager. Går det an å få legeerklæring?? På å få utsatt og oppdelt beløpet? Kan jeg få noe legeerklæring på at jeg bare betaler det kurset jeg dro på og ikke det andre? Jeg blir så lei meg. Leiligheten min er full av ubrukelig møbler og kasser og overfylt av klær jeg har kjøpt når jeg har hatt planer om å gjøre det så fint, og jeg innser en hel haug med ting bare må på dynga! Har ikke bil en gang. Så mange penger er borte! Jeg kjøpte klær til venninner og til meg, spanderte byturer og drikke, lånte bort flere tusen kr på at ei skulle kjøpe hvitevarer !! det var mens jeg var innlagt og manisk og hun tok imot pengene, det er min feil jeg skrøyt av at jeg var rik. Dette er fortid, men altfor mangle møbler og kasser har jeg fortsatt..Men jeg har alltid ordnet opp i dette, men med attføringspenger har jeg ikke råd til å ut med nesten 7000 kr på dagen heller da. Jeg er skuffet over meg selv. Hvordan kan jeg løse det??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287763-fortvilet-over-purring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...