Gå til innhold

Sliter så med angst!!

Anbefalte innlegg

Gjest Vil bli gla igjen

Hei. Jeg sliter så m angst. Kommer meg ingen steder. Har fått atarax av fastlegen. 10 mg, 2tabl 3ganger daglig. Men den funker ikke. Kommer meg liksom ingen vei. Har fortsatt mye uro i kroppen, og blitt redd. Vil helst ikke gå på noe som jeg kan bli avhengig av. Kan du hjelpe meg? Er dosen for lav? Er det noe annet som jeg kunne prøve? Jeg ønsker å leve igjen.. Tusen takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287795-sliter-s%C3%A5-med-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest slik er det

Atarax mot angst? Har prøvd alt som finnes og har nå begynt på Xanor. Den virker.

Xanor er på vei ut av markedet. Jeg vet ikke om du er klar over det. Dessverre, synes jeg. Men mange sliter med avhengighet i forhold til den medisinen. Så du kan nok ikke ha glede av den medisinen lenge.

Xanor er på vei ut av markedet. Jeg vet ikke om du er klar over det. Dessverre, synes jeg. Men mange sliter med avhengighet i forhold til den medisinen. Så du kan nok ikke ha glede av den medisinen lenge.

Har du link? *lei meg nå* Men det er jo et annet alternativ, hvordan er det? Buspar?

Annonse

Gjest slik er det.

Har du link? *lei meg nå* Men det er jo et annet alternativ, hvordan er det? Buspar?

Ja skjønner godt du er lei deg. Selv om xanor bare kan brukes i perioder. Buspar hjelper noen men de fleste ville nok ikke byttet det ut med xanor.

Har ikke link, men dette er nok helt sikkert.

Gjest aspeløvet

Ja, går på atarax. Hørt om den? Syns det er dårlig virkning.. Skal prøve en halv cipralex om kvelden nå pluss atarax. Håper det kan hjelpe meg;0)

vil bli gla igjen

Min lege sier at det er lurest å ta Cipralex på morgenen eller på formiddagen.

Min lege sier at det er lurest å ta Cipralex på morgenen eller på formiddagen.

Tusen takk for svaret:).. Da skal jeg høre m legen om det. Syns du den virker ok? Så det lønner seg ikke å ta den på kvelden? Hvor lang tid tar det før jeg merker noe bedring? Sånn ca.. Så godt å få litt info da. Kjempe gla for at dere svarer meg. Føler meg ikke så alene;)

vil bli gla igjen

Gjest aspeløvet

Tusen takk for svaret:).. Da skal jeg høre m legen om det. Syns du den virker ok? Så det lønner seg ikke å ta den på kvelden? Hvor lang tid tar det før jeg merker noe bedring? Sånn ca.. Så godt å få litt info da. Kjempe gla for at dere svarer meg. Føler meg ikke så alene;)

vil bli gla igjen

Jeg er selv bare i startfasen, egentlig. Har tatt Cipralex i 4 uker nå, og kjenner noe bedring.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...