Gjest er faen meg anonym i dag Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg blir GAL. Ubehaget slipper ikke i kroppen og nå har det gått noen timer. Føler meg amper, sint og aggressiv. Får lyst å være slem, men vet jeg ikke kan det. Vet ikke hvorfor jeg er så sint, selv om jeg har en anelse av det. Er redd for at det skal bli som det som skjedde før en gang. AT jeg satt oppe hele natta fordi jeg var redd for å legge meg. For nå er jeg nemlig redd for å legge meg, jeg klarer ikke gjennoppleve disse grusomme marerittene i natt igjen, jeg klarer ikke. Det er som å leve i en skrekkfilm hver natt. Kanskje jeg til slutt blir gal og menn med hvite frakker kommer og henter meg. Binder meg fast i belteseng og greier. Jeg får så lyst til å spre edder og galle, bruke giftige ord, hevne meg. Har lyst å bli så mektig at jeg kan gjøre hva jeg vil. Feks bli skribent og lage helvete for avskylige mennesker. Jeg er drittlei av å føle en slags incestuell skam. Orker ikke dette. Kroppen min er min - ingen andres. Men hvorfor føler jeg likevel at alle skal ha en bit av kroppen min? Blir rett og slett kvalm. Jeg skulle blitt kjent slik at jeg kunne ramme overgripere på en ytterst ondskapsfull måte noe DE fortjener. Jeg er drittlei av å bruke stuerene metoder. Jeg har lyst å bruke skitne og grusomme metoder. Innkrøpent. Tenk om jeg kunne vært dommer i en rettsak, tenk om jeg kunne vært den som laget lovene. Fy f..ja da skulle de få svi, disse jævlene som ødelegger livene til tusenvis av mennesker og lever som normalt. Kvalme, ekle mennesker. Jeg blir så sint. Jeg skal faen meg opprette en blogg en plass hvor jeg skriver om dette. Er forbanna. Faktisk skulle alle overgripere fått kutta av seg ballene. HVA er fem års fengsel? Jeg har latt raseriet vende innover meg selv i lang tid, vært døden nær mange ganger, vært innlagt på medisinks avdeling, jeg måtte det DA for å beskytte han, for raseriet måtte gå utover noen, og når jeg bare følte skyld så måtte raseriet bort, for han var jo GOD ikke sant. Men nå er det ikke sånn lenger, nåer jeg så rasende at jeg eksploderer snart. Jeg må faen meg bruke selvbeherskelse for å ikke gjøre noe jeg kan angre på. Heng dem, kutt av dem ballene, seigpin dem, klipp av dem neglene, korsfest dem, riv av dem håret, pin dem de fortjener de alle!!!!!!!!!! Jeg orker ikke å gå rundt å føle skam lenger, men har dette raseriet fremdeles. Jeg har prøvd å tilgi, men kan FAEN meg IKKE tilgi at denne personen har stjålet hele min Fuckings barndom!!!! Han skal faen meg FÅ!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287814-jeg-har-lyst-%C3%A5-drepe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majimai Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 gripede innlegg du skriver, kjenner nakkehårene reise seg når en føler ditt sinne og aggresjon og hvor jævlig du må ha det. Glad for at du skrev dette, folk må få det ut. 5 års fegsel er ikke stort nei. Burde aldri slippe ut. Kanskje burde de senes til russiske fengsler, hørt det er helt brekkjævlig der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287814-jeg-har-lyst-%C3%A5-drepe/#findComment-2309949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest og det er bra!! Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er en tid for alt og nå skal du være SINT!!!! Legg denne tilgivelsen på hylla. Seriøst! Jeg er ikke rasende sint lenger etter ørten år i terapi. Jeg bryr meg ikke om jævelen stort, men jeg tror ikke jeg kan si at tilgivelse var veien dit nei. Det brant ut og jeg håper at med årene du kan få oppleve det samme. Men ikke nå. Og folk som snakker om tilgivelse får tilgi så mye de vil selv. Sinne er en fin ting selv om det er ufattelig vondt å kjenne på.Få det ut!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287814-jeg-har-lyst-%C3%A5-drepe/#findComment-2309953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er faen meg anonym i dag Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 gripede innlegg du skriver, kjenner nakkehårene reise seg når en føler ditt sinne og aggresjon og hvor jævlig du må ha det. Glad for at du skrev dette, folk må få det ut. 5 års fegsel er ikke stort nei. Burde aldri slippe ut. Kanskje burde de senes til russiske fengsler, hørt det er helt brekkjævlig der. Ja enig, eller til thailandske fengsler eller noe, der de sjølv blir voldtatt i rompa av andre overgripere. Det hadde vært noe!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287814-jeg-har-lyst-%C3%A5-drepe/#findComment-2309955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er faen meg anonym i dag Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er en tid for alt og nå skal du være SINT!!!! Legg denne tilgivelsen på hylla. Seriøst! Jeg er ikke rasende sint lenger etter ørten år i terapi. Jeg bryr meg ikke om jævelen stort, men jeg tror ikke jeg kan si at tilgivelse var veien dit nei. Det brant ut og jeg håper at med årene du kan få oppleve det samme. Men ikke nå. Og folk som snakker om tilgivelse får tilgi så mye de vil selv. Sinne er en fin ting selv om det er ufattelig vondt å kjenne på.Få det ut!! Ja håper det brenner ut, men skal liksom disse slippe unna da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287814-jeg-har-lyst-%C3%A5-drepe/#findComment-2309956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest og det er bra!! Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja håper det brenner ut, men skal liksom disse slippe unna da? Nei de burde ikke slippe unna. Verden er ufattelig urettferdig. Problemet er at mest av alt ønsker vi nok at de skulle sett hvilke jævler de er. Da ville de blitt fortært inn i evigheten..Ikke bare fått fengselsstraff. Den innsikten kommer ikke til dem alle. Kanskje bare til noen svært, svært få. Det er likevel værre at du og jeg blir sittende i et skammens fengsel så altfor lenge. Så fokuset må ligge på egen frigjørelse. Å være sint, å vende sinnet utover og vekk fra seg selv, er et steg på veien, så det er ingen motsigelse i det. Jeg var så sår jeg i mange år. Når sinne kom var det endelig bevegelse i prosessen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287814-jeg-har-lyst-%C3%A5-drepe/#findComment-2309962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturbarn Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja enig, eller til thailandske fengsler eller noe, der de sjølv blir voldtatt i rompa av andre overgripere. Det hadde vært noe!! Jeg blir jævlig forbanna når jeg leser om overgripere som bare får 2-3 år i fengsel, fy faen for et land vi lever i! Hadde dette skjedd med meg eller mine kjære hadde jeg nok ordnet opp i det selv,ja! Hvis du driver med økonomisk kriminalitet, må du jo sitte inne mye lengre!Noe er riv ruskende galt med et rettssystem som egentlig sier at menneskelivet ikke er så mye verdt, det er KAPITALEN vi må verne om! De jævlene som er pedofile synes sikkert det er verdt å sitte inne i 2 år for å ha seg med små barn! Jeg reagerer også kraftig når et overgrep omtales som "samleie"! Jeg trodde samleie var noe 2 mennesker var enige om!!!! Voldtekt er voldtekt, det er faen ikke samleie!!!!!! Jeg forstår veldig godt at du er sint, få det ut!Et tips er å starte med f.eks. kickboksing, det er utrulig deilig å slå løs når du er sinna:-) Lykke til med fremtiden, du klarer deg nok. Jeg skjønner ikke helt hvordan,men mange har klart det før deg. Jeg kan ikke si at jeg skjønner hvordan du har det, men jeg har hatt det jævlig på min måte og har vært mange ganger nede i kjellern for å si det sånn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287814-jeg-har-lyst-%C3%A5-drepe/#findComment-2315447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.