Gå til innhold

Bråslutt på Zoloft

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på sjøen og har gått tom for Zoloft. Skal være her i 2 uker til, og har gått 1 uke uten medisin og jeg føler meg helt jævlig. Svimmel som bare faen, og føler jeg er litt aggressiv. Lurer på om dette er farlig. Jeg går på en relativt lav dose (50 mg).

Håper noen kan svare på dette.

Denne medisinen reddet livet mitt. Er kvitt all depresjonen min etter jeg har gått på denne i 1 år, så ønsker å fortsette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287822-br%C3%A5slutt-p%C3%A5-zoloft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farlig er det ikke, men det kan være utrolig ubehagelig.

Sannsynligvis er 2 uker for kort tid til at depresjonen kommer tilbake.

Ok, satser på at det går bra. Merket ingen ubehagelige bevirkninger når jeg begynte på Zoloft, så får satse på at det ikke blir så alt for gale nå de 2 siste ukene uten. Føler meg som sagt svimmel, og det er det værste, ihvertfall når man må jobbe i tillegg.

Kan jeg kicke inn med høyere dose når jeg skal begynne igjen for å komme fortest mulig tilbake igjen? eller skal jeg bare begynne å ta 50 mg daglig igjen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...