Gå til innhold

Dyktig psykiater, men..

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterbarnet

Altså, grunnen til at jeg sliter litt nå er litt komplisert, men. Det har med det overgrepet jeg har opplevd å gjøre. Vonde følelser som må bearbeides. Og en annen side ved det er at jeg nå går til ny mannlig behandler..og det føles vanvittig utrygt.

Altså, når vi snakker om min eksvenn/psykolog, i forbindelse med hvordan han så på meg, så sier han nye at "han så vel ei tiltrekkende ung jente". Og det har han sagt et par ganger. Han mente nok det ikke sånn. Men så merker jeg liksom at, vet ikke..jeg føler liksom at han er tiltrukket av meg. Og en gang så ringte han fra mobiltelefonen til kona når hun var på en butikk...det følte jeg var grenseoverskridende..Han ringte tilbake fordi jeg hadde prøvd å ringe han før på dagen, men....

Jeg vet ikke jeg altså. Men forholdet til han blir bare mer og mer komplisert. Men han er i alle fall en veldig dyktig psykiater...nei..huff....og han er vel tiltrekkende også antar jeg, uten at ja..hvem vet..

Noen som har noen innspill her? Hva er vanlig? Hva er uvanlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287842-dyktig-psykiater-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...