Gå til innhold

Meg på dagsenter

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

Var hos psykologen i går,som mente jeg trengte å komme meg ut av huset,så nå skal jeg begynne å gå på et dagsenter.

Føler dette er et nederlag....

Vil jo helst fungere på lik linje med dem som har jobb,og går på skole...i det hele tatt vil klare hverdagen.

Istedenfor skal jeg gå på et dagsenter.

Er det noen andre her som har prøvd det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287864-meg-p%C3%A5-dagsenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bordersicko

Jeg tror jeg ville satt stor pris på en slik mulighet.

Men så har jeg over hodet ikke noe nettverk da... Vet ikke hvordan det er hos deg.

Jeg syns ikke det er noe nederlag. Prøv å se det på denne måten; En gyllen mulighet til å få støtte i hverdagen, samtidig som du kan gi støtte til noen andre. Jeg tror det kan øke selvfølelsen din jeg :)

Gjest D*lilith

Jeg tror jeg ville satt stor pris på en slik mulighet.

Men så har jeg over hodet ikke noe nettverk da... Vet ikke hvordan det er hos deg.

Jeg syns ikke det er noe nederlag. Prøv å se det på denne måten; En gyllen mulighet til å få støtte i hverdagen, samtidig som du kan gi støtte til noen andre. Jeg tror det kan øke selvfølelsen din jeg :)

Var der nettopp en tur og var stiller som en mus,får prøve igjen i morgen.

Jeg går på et dagsenter. Det hjelper meg med å få struktur på dagene. Jeg er nødt til å komme meg opp av senga og starte dagen. Det er vanskelig å begynne på dagsenter, både det å skulle gå dit og forholde seg til mange nye mennesker, og ikke minst innrømme overfor seg selv at det er/kan være en løsning for deg.

Hva hvis du snur litt på det; å gå på dagsenter betyr at du kommer deg ut og møter nye utfordringer i stedet for å sitte hjemme. Da blir det et fremskritt, kanskje også et skritt på vei til en vanlig jobb. Hvis du ikke skal gå på dagsenter, hva er da alternativet? Å jobbe eller å sitte hjemme?

Annonse

Gjest D*lilith

Jeg går på et dagsenter. Det hjelper meg med å få struktur på dagene. Jeg er nødt til å komme meg opp av senga og starte dagen. Det er vanskelig å begynne på dagsenter, både det å skulle gå dit og forholde seg til mange nye mennesker, og ikke minst innrømme overfor seg selv at det er/kan være en løsning for deg.

Hva hvis du snur litt på det; å gå på dagsenter betyr at du kommer deg ut og møter nye utfordringer i stedet for å sitte hjemme. Da blir det et fremskritt, kanskje også et skritt på vei til en vanlig jobb. Hvis du ikke skal gå på dagsenter, hva er da alternativet? Å jobbe eller å sitte hjemme?

Da er alternativet å glo i veggen hjemme,får prøve å se positivt på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...