Gjest bordersicko Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Da sitter de og venter på meg på lukket.....faen............. Ja,ja....det er tross alt det beste alternativet. Tror jeg. Jeg er redd. 0 Siter
cathlin Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Forsøk å samarbeid med de som vil hjelpe deg. Lykke til, da:-) 0 Siter
Gjest aspeløvet Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg vil bare ønske deg lykke til:-) Vet ikke om det er de rette ordene akkurat nå, men håper du får den hjelpen du trenger, selv om det nok blir en tøff tid for deg framover. Klem:-) 0 Siter
frosken Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Håper du får nytte av innleggelsen :-) 0 Siter
neelie (ferri) Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Masse lykke til !! *pakker ned ullsokker* 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Masse lykke til,håper det går bra med deg ; ) 0 Siter
Gjest bordersicko Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Da ligger jeg her da. I senga mi på skjermet enhet.. juhuu liksom. Har kobla pc'n min mot mobilen for å få nett, for slikt er ikke hverdagskost her nei. Hehe..amatører Går forøvrig mye bedre nå. Er nok ute av psykosen, men har en del angst og vrangforestillinger som de kaller det.. Ja, vi får nå se hvem som har rett til slutt Tusen takk for alle lykkeønskninger forresten Slikt setter jeg pris på 0 Siter
Gjest aspeløvet Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Ønsker deg fremdeles lykke til. Er spent på hvordan det går med deg.. 0 Siter
Gjest anna belinda Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Da ligger jeg her da. I senga mi på skjermet enhet.. juhuu liksom. Har kobla pc'n min mot mobilen for å få nett, for slikt er ikke hverdagskost her nei. Hehe..amatører Går forøvrig mye bedre nå. Er nok ute av psykosen, men har en del angst og vrangforestillinger som de kaller det.. Ja, vi får nå se hvem som har rett til slutt Tusen takk for alle lykkeønskninger forresten Slikt setter jeg pris på Godt at du høres ut til å være ute av psykose. Håper du kan få hjelp på avdelingen. Lykke til i dagene som kommer. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.