Gå til innhold

Ikke PK, men det driter jeg i :)

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterbarnet

Jeg prøver meg på en smule kontroversiell tråd her. Regner med at det er langt fra PK, men så er dette basert på mine fantasier og hevntanker.

Forslag: Alle overgripere blir plassert i russiske fengsler hvor de etter tur blir voldtatt i rompa av andre overgripere som er sterkere og større enn dem selv.

Da kan de føle på kroppen hvor ydmykende, uverdig og krenkende dette er.

Jeg synes også at de skal få kuttet av seg ballene. Jeg kan personlig ta på meg oppdraget.

Enig? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288002-ikke-pk-men-det-driter-jeg-i/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hva med de store, da?

Men hva da med de store overgriperne?Altså de som voldtar i fengselet? De får jo en slags belønning, de da, for de kan voldta og "kose seg" så mye de vil? Henger ikke helt på greip ;)

Tanken er jo besnærende. Avkutting av baller også!

Annonse

Gjest Blomsterbarnet

Men hva da med de store overgriperne?Altså de som voldtar i fengselet? De får jo en slags belønning, de da, for de kan voldta og "kose seg" så mye de vil? Henger ikke helt på greip ;)

Tanken er jo besnærende. Avkutting av baller også!

Hehe, tror ikke at dette bør gjennomføres, men likevel en fin fantasi :) De sier jo at hevnfantasier kan hjelpe en et skritt videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...