Gå til innhold

Kan noen svare lille meg???

Anbefalte innlegg

Gjest Taterjente

Hei! Jeg er ei jente på 20 år. Jeg har opplevd mye vondt i mitt relativt korte liv. Jeg har vært utsatt for incest, har blitt voldtatt og har lidd av kraftige spiseforstyrrelser. Jeg jobber veldig med å komme meg ut av helvete, og tilbake til livet. Jeg har snakket mye, og gått i samtaler både med psykolog og psykiatrisk sykepleiere. Jeg har kommet langt, men noe av det som jeg føler er vanskeligst nå er å ta bestemmelser, og også føle at jeg gjør det rette. jeg er flau, og føler vondt. Fesk så har jeg litt panikk for å være sammen med gutter/menn.... ikke fordi jeg tror de er stygge, og ikke fordi jeg ikke ønsker. Men jeg er redd. redd for at det skal gå lengre.. redd for at jeg skal føle press i forhold til sex, og nærkontakt. Jeg føler veldig for å komme over den grensen, fordi jeg ønsker et normalt liv, og jeg ønsker å kunne ha kjærest. For meg så føles det logisk og jobbe med det, jeg er flau fordi jeg ikke vet om jeg gjør rett. men jeg har rett og slett gått til anskaffelse av en falsk penis. En penis som jeg kan se på, ta på bli fortrolig med, og hate. alt er opp til meg, og jeg kan gjøre hva jeg vil uten at noen andre kan bestemme. Jeg er redd for å bli oppdaget, og jeg er redd for at dette ikke er normalt. Samtidig føler jeg at det å jobbe med en utforsking og sakte men sikkert nærme meg megselv og andre er den eneste veien ut av det på. Jeg føler det er meg som må bestemme, og meg som må gå veien. det er meg som kjenner det på kroppen, og ingen andre... Hva synes du???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288054-kan-noen-svare-lille-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du får noen nyttige kommentarer her inne, selv om det er stille her så sent:-) Lykke til, jeg tror du jobber deg fornuftig framover. God natt:-)

håper du har rett!!! det er ikke enkelt, gjør veldig vondt å være redd, og ikke vite

god natt til deg også, og tusen takk for svar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...