Gjest D*lilith Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Kan man bare kutte ut lyrica eller må man trappe ned? 0 Siter
Gjest Blomsterbarnet Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hei. Du må trappe ned på Lyrica. Plutselig seponering vil gi sterke abstinenser. Lykke til 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hei. Du må trappe ned på Lyrica. Plutselig seponering vil gi sterke abstinenser. Lykke til Takk for svar : ) Så man må trappe ned på dem også...jaja får vel det da. 0 Siter
Gjest fjhølfjhd Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Takk for svar : ) Så man må trappe ned på dem også...jaja får vel det da. Hvorfor skal du trappe ned? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hvorfor skal du trappe ned? Føler ikke at de hjelper noe særlig. 0 Siter
frosken Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hvorfor diskuterer du ikke evt. endringer i medisinering med behandleren din? Det er sjelden lurt å slutte med medisiner uten først å nøye vurdere hva du kan vinne og tape på endring. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hvorfor diskuterer du ikke evt. endringer i medisinering med behandleren din? Det er sjelden lurt å slutte med medisiner uten først å nøye vurdere hva du kan vinne og tape på endring. Jo,jeg kan jo diskutere det med han først da. 0 Siter
frosken Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Jo,jeg kan jo diskutere det med han først da. Det synes jeg det er bra om du gjør :-) Forøvrig har du tydeligvis kommet deg gjennom denne uken som du gruet deg så fælt til, så nå håper jeg du får en god helg! 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Det synes jeg det er bra om du gjør :-) Forøvrig har du tydeligvis kommet deg gjennom denne uken som du gruet deg så fælt til, så nå håper jeg du får en god helg! Tusen takk : ) Ha en god helg du også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.