Gå til innhold

Hva må til for å gi deg et godt liv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vekten87

et godt liv for maeg, kan være så masse. men det å ha de jeg er glad i rundt meg, ha folk å stole på, trenger ikke frodse i penger, men ha så jeg klarer meg, ha en jobb jeg trives i og ha noen å være glad i :) dette er basisen min:)

et godt samliv er å ha en person i livet mitt som respekterer meg for den jeg er og omvendt. en som er glad i meg og gir meg det jeg trenger for å ha det bra.. og at jeg kan gi han det han trenger.. ha det gøy sammen og kose oss :)

merker at det er vanskelig å sette ord på det, men noe i denne duren tror jeg det vil bli :o)

Gjest Jente31

Jeg ville fått det mye bedre, om jeg klarte å få stabilisert livet mitt. Det har alltid vært preget av kaos og uro, opp og nedturer, og jeg ønsker å kunne nyte livet og sette pris på det det har å tilby. Slik det er idag, kan jeg heller ikke planlegge noe.

Det trenger ikke bety ting som koster penger - men feks plukke bær, fiske, bade, gå på ski, ake, sitte foran peisen med en kopp varm kakao, se et tv program, film, spille spill sammen med barna, bake, lage ordentlig god og hjemmelaget middager. I hele tatt klare å nyte livet innenfor husets fire vegger og nyte naturen.. Alt dette både med og uten barna.

Samt få det godt med meg selv, bli trygg på meg selv og andre, klare å ta imot nærhet, og ha det godt i forhold til andre. Klare å være den moren jeg ønsker for barna mine.

Slippe å oppleve opp og nedturene, våkne opplagt om morgenen, slippe store smerter osv osv.

Jeg kunne skrevet mye mer, men dette er altså noe :-)

et godt liv for maeg, kan være så masse. men det å ha de jeg er glad i rundt meg, ha folk å stole på, trenger ikke frodse i penger, men ha så jeg klarer meg, ha en jobb jeg trives i og ha noen å være glad i :) dette er basisen min:)

et godt samliv er å ha en person i livet mitt som respekterer meg for den jeg er og omvendt. en som er glad i meg og gir meg det jeg trenger for å ha det bra.. og at jeg kan gi han det han trenger.. ha det gøy sammen og kose oss :)

merker at det er vanskelig å sette ord på det, men noe i denne duren tror jeg det vil bli :o)

Det var et godt spørsmål. Det er bra for oss å tenke over hva som må til for å gi meg et godt liv.

Jeg har et godt liv.

Jeg har venner, barn og en mann jeg er glad i. Jeg er sprek fysisk. Det betyr mye for meg at kroppen fungerer slik at jeg kan drive med trening. Jeg elsker å være ute i naturen. Økonomisk lider jeg ingen nød, tvert imot. Jeg reiser mye til andre land. Jeg har gode venner.

Det som har vært en stor sorg, for også å nevne det, er at jeg har slitt mye med barndom-og ungdommsopplevelser. Men nå er jeg ferdig med det. Men dypt inni meg har jeg en sorg som jeg kan håntere og det er jeg glad for. Den tiden jeg slet med det var det vondt inni meg. Nå er også det bra.

hva mer kan en ønske deg? :o)

Da må mine psykiske plager forsvinne,da får jeg et godt liv.

Jeg må svare deg.

Jeg har slitt mye.

Men det jeg gjorde da jeg hadde det som værst var at jeg også da presset meg selv til å leve så normalt som mulig.

For meg innebar det mye trening, omgang med venner, jeg presset meg selv til å klamre meg fast til jobben. Halv jobb. Innimellom lå jeg rett ut.

Jeg var sykmeldt lenge fra jobb ett år, men jeg var slett ikke bra da jeg begynte igjen.

Jeg tror ikke at det går ann å bli helt fri for smerte og oppleve det helt fullkomne liv. Men det går ann å mestre smerten.

Nå vet ikke jeg hvor psyk du er, for det er definitivt grader av psykdom.

Tilsammen har jeg gått til behandling i 6 år denne siste perioden. Før der igjen 4 år forrrige periode.

Men lev nå også selv om du har det vondt. Gjør ting som gir deg noe positivt. :o)

Annonse

Gjest D*lilith

Jeg må svare deg.

Jeg har slitt mye.

Men det jeg gjorde da jeg hadde det som værst var at jeg også da presset meg selv til å leve så normalt som mulig.

For meg innebar det mye trening, omgang med venner, jeg presset meg selv til å klamre meg fast til jobben. Halv jobb. Innimellom lå jeg rett ut.

Jeg var sykmeldt lenge fra jobb ett år, men jeg var slett ikke bra da jeg begynte igjen.

Jeg tror ikke at det går ann å bli helt fri for smerte og oppleve det helt fullkomne liv. Men det går ann å mestre smerten.

Nå vet ikke jeg hvor psyk du er, for det er definitivt grader av psykdom.

Tilsammen har jeg gått til behandling i 6 år denne siste perioden. Før der igjen 4 år forrrige periode.

Men lev nå også selv om du har det vondt. Gjør ting som gir deg noe positivt. :o)

Tusen takk for svar.

Skal prøve på det : )

Men det er så vanskelig,er tiltaksløs vær dag og orker nesten ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...