Gjest Isolde31 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har nylig byttet jobb, og er i permisjon fra min gamle jobb. Grunnen til at jeg begynte å søke andre jobber var en depresjon som jeg følte kunne ha med arbeidsplassen å gjøre. Jeg følte at jeg "sto fast" i livet mitt. Jeg var sykemeldt pga depresjon i ca 3 mnd før jeg begynte å søke nye jobber. Jeg så litt lysere på livet og begynte faktisk å trives bedre i den gamle jobben når jeg hadde bestemt meg for å ta tak i problemene og gjøre noe med dem. Men så fikk jeg et jobbtilbud jeg ikke kunne avslå og gikk ut i permisjon. Jeg har nå jobbet på det nye stedet i 3 mnd og har blitt deprimert igjen. Jobben jeg har blitt satt til likner ikke det som er beskrevet i stillingsutlysningen eller det som ble fortalt på jobbintervjuet. Jeg føler at jeg ikke blir vedrsatt i det hele tatt og blir satt til å gjøre "slaveoppgaver". Jeg har allerede brukt en del egenmeldinger for jeg har rett og slett ikke klart å gå dit noen dager. Jeg har forhandlet med min gamle arbeidsgiver om å få komme tilbake før permisjonstidens slutt. De er veldig forståelsesfulle og skal la meg komme tilbake om 3 mnd. Men jeg forstår ikke hvordan jeg skal klare å gå på jobb der i 3 mnd til. Jeg gruer meg for hver arbeidsdag. Jeg vil også legge til at jeg ikke har fått noen venner på den nye jobben. Jeg har ingen jeg kan snakke med der. Av en eller annen grunn virker det ikke som de likte at jeg ble ansatt. Jeg føler også at de synes at jeg er syk alt for mye og de misliker meg pga det. Jeg må også legge til at jeg har hatt en medarbeidersamtale og fortalt at jobben ikke er det den frasto som. Jeg ble møtt med forståelse, men det var ikke noe å gjøre med fordi "jobben må gjøres". Jeg orker ikke å syte og krangle mer, jeg vil bare vekk. Hva kan jeg gjøre, jeg er redd for å bli alvorlig syk. Men jeg trenger gode referanser og er redd for å ikke få det hvis jeg blir sykemeldt. Vær snill å gi meg noen gode råd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288229-blir-syk-av-min-nye-jobb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.