Gå til innhold

Litium og samtidig bruk av smertestillende.

Anbefalte innlegg

Gjest Litium og smertestillende

jeg er i et stort dillemma. Jeg skal starte med Litium men sliter også med kroniske smerter.

Jeg har fått høre av lege av smertestillende som ibux etc kan ødelegge litiumkonsentrasjonen.

Gjelder det ved langvarig bruk, eller må jeg kutte ut bruken av smertestillende fullstendig?

Jeg bruker Cataflam. Jeg er ellers restriktiv på bruken, men i mensperioder så er det det eneste som fungerer på meg og som ikke har gitt meg store bivirkninger.

Så hva gjør jeg?

Fortsetter under...

jeg vet ikke hva cataflam eller hva det het er for noe, men å ta Ibux når du har menstrasjonssmerter går da helt fint det... men ibux kan gjøre at litiumspeilet øker, så om du bruker det fast, må du ta blodprøve og justere dosen...

Er ikke verre enn det, men tydeligvis mange leger som ikke gidder styre med det...(?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...