Gå til innhold

cipralex-lamictal-vekt-kolestrol

Anbefalte innlegg

Jeg har seponert cipralex for 3uker siden og lurer på om vekten vil gå ned da. Jeg spiser sundt og ikke søtt eller fett. Går tur 1-2 timer hver dag, pluss sykler og går til butikker og sentrum.Jeg tar 600mg lamictal, denne har gitt meg livet i gave, anbefales.Jeg er ikke manisk, men møtte v eggen og fikk angst før jul.Skal tilbake til jobb neste uke.Det legen min har lurt på er om mitt plutselig høye kolestrolnivå kan ha noe med medisinene å gjøre. Hoppet kom etter jeg begynte på cipralex

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288338-cipralex-lamictal-vekt-kolestrol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Også Cipralex-bruker

Jeg fikk også høyt kolesterol etter at jeg begynte på Cipralex. Har aldri satt det i sammenheng, men hvem vet... Jeg føler iallefall at forbrenninga mi er totalt forandret. Legger på meg utrolig fort, men klarer ikke ta av det igjen. Må slutte å spise for å gå ned, virker det som.

Hei. Jeg er bra fersk på dette området. Jeg skal begynne m cipralex, men er noe redd pga bivirkningene.. Jeg sliter m angst, og den har blitt verre de siste 4 mnd, så jeg skal beg m medisiner nå. Bruker du lamictal i tillegg? Syns du cipralex fungerte bra? Jeg går på atarax også, men fungerer dårlig.. Hvordan fungerer lamictal?..

Kjempe fint å høre at du er blitt bedre, og kan beg å jobbe igjen:) Jeg ser fram til det jeg og:) Håper du tar deg tid til å svare meg:)

Hei. Jeg er bra fersk på dette området. Jeg skal begynne m cipralex, men er noe redd pga bivirkningene.. Jeg sliter m angst, og den har blitt verre de siste 4 mnd, så jeg skal beg m medisiner nå. Bruker du lamictal i tillegg? Syns du cipralex fungerte bra? Jeg går på atarax også, men fungerer dårlig.. Hvordan fungerer lamictal?..

Kjempe fint å høre at du er blitt bedre, og kan beg å jobbe igjen:) Jeg ser fram til det jeg og:) Håper du tar deg tid til å svare meg:)

cipralex ga meg bare problemer,men lamictal er super.Jeg har seponert cipralex og sliter litt med det,men regner med at det går over

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...