Gjest tjollahopp Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Kan man benytte disse sammen selv om det på interaksjoner.no står "økt risiko for gastrointestinal blødning" Jeg visste ikke om dette da jeg begynte på Fontex. Er avhengig av ibux ved menstruasjonssmerter og tensjonshodepine. Paracet o.l hjelper ikke 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 har jeg aldri hørt noe om, merkelig at legene ikke opplyser om sånt. Men jeg kan tenke meg at dette er en minimal risiko de må putte i felleskatalogen for å unngå å bli saksøkt, og at den er størst hos de som bruker Ibux daglig, ikke de som tar det et par ganger i mnd. Har brukt ibux både på fontex og litium en gang i blant, går helt fint... correct me if i am wrong. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 All bruk av NSAID som bla Ibux innebærer en økt risiko for intestinal blødning. Det er særdeles sjelden at farlige komplikasjoner oppstår uten at en får klare forvarsler som bla magesmerter og sure oppstøt. Et liv uten risiko for fare er vanskelig å oppnå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.