Gå til innhold

NHD: Fontex og Ibux

Anbefalte innlegg

Gjest tjollahopp
Skrevet

Kan man benytte disse sammen selv om det på interaksjoner.no står "økt risiko for gastrointestinal blødning" Jeg visste ikke om dette da jeg begynte på Fontex.

Er avhengig av ibux ved menstruasjonssmerter og tensjonshodepine. Paracet

o.l hjelper ikke

Skrevet

har jeg aldri hørt noe om, merkelig at legene ikke opplyser om sånt.

Men jeg kan tenke meg at dette er en minimal risiko de må putte i felleskatalogen for å unngå å bli saksøkt, og at den er størst hos de som bruker Ibux daglig, ikke de som tar det et par ganger i mnd.

Har brukt ibux både på fontex og litium en gang i blant, går helt fint...

correct me if i am wrong.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

All bruk av NSAID som bla Ibux innebærer en økt risiko for intestinal blødning. Det er særdeles sjelden at farlige komplikasjoner oppstår uten at en får klare forvarsler som bla magesmerter og sure oppstøt.

Et liv uten risiko for fare er vanskelig å oppnå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...