Gå til innhold

Hei33, Hei33, Kom til meg...!

Anbefalte innlegg

Slik føles det som at depresjonen roper: "Kom, kom inn i mitt mørke hvor alt er godt. Hvor ingen krav stilles til deg, kom og gjem deg her hos meg! Dra ned gardina og legg deg til å sove. Sove, sove, sove...

Men jeg kjemper imot. Vil ikke. Iallefall ikke med fornuften. Men følelsene derimot...

Hvorfor er det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288586-hei33-hei33-kom-til-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Jeg har tenkt på dette i hele dag. Kan det være ett eller annet vi gjør, iallefall jeg, som vedlikeholder og / eller forverrer depresjonen?

Jeg for min del har tenkt at svaret kansje er negative tanker..

Eller.. er det noe som skjer,som vi ikke kan styre selv..?

Sender deg gode tanker - fra en i samme båt

Jeg har tenkt på dette i hele dag. Kan det være ett eller annet vi gjør, iallefall jeg, som vedlikeholder og / eller forverrer depresjonen?

Jeg for min del har tenkt at svaret kansje er negative tanker..

Eller.. er det noe som skjer,som vi ikke kan styre selv..?

Sender deg gode tanker - fra en i samme båt

Takk for det, Jente31! :-)

Jeg aner ikke selv hva det skyldes, men jeg fikk en god erfaring i sta. Jeg fikk barnevakt et par timer, og var ute og shoppet! Vi skal i barnedåp på søndag, og jeg og jentene trengte noe å ha på oss. Så nå har jeg fått handlet til oss alle, og det føltes så godt!

Høres sikkert rart ut, men jeg fikk liksom et "høytrykk" på sinnet av det, så nå er jeg mye bedre! :-)

Kanskje du og andre også burde gjøre noe dere synes er gøy, som kan gi et lite "høytrykk"?

Beste hilsen

Gjest surikatt

Jeg aner ikke selv hva det skyldes, men jeg fikk en god erfaring i sta. Jeg fikk barnevakt et par timer, og var ute og shoppet! Vi skal i barnedåp på søndag, og jeg og jentene trengte noe å ha på oss. Så nå har jeg fått handlet til oss alle, og det føltes så godt!

Høres sikkert rart ut, men jeg fikk liksom et "høytrykk" på sinnet av det, så nå er jeg mye bedre! :-)

Kanskje du og andre også burde gjøre noe dere synes er gøy, som kan gi et lite "høytrykk"?

Beste hilsen

SÅ bra at dagen din ble fin.

Gjest Jente31

Beste hilsen

Så hyggelig å høre :-)

Det hjelper å gjøre noe positivt som gleder en, er også min erfaring.

Håper du har det bra i dag også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...