Gå til innhold

NHD- omgangssyke - Aurorix

Anbefalte innlegg

Gjest aurorixbr.

Hjelp! Vi har omgangs syke i huset. Og det har vel aldri skjedd at jeg ikke har fått det når ungene har det. Hva gjør jeg da med min daglige aurorixdose??

Må jo taes med mat og!! Hva skjer hvis jeg ikke får tatt det en dag?? Eller i beste fall halv dose. Hvorfor må det egentlig taes med mat??

NB!Jeg er veldig var når det gjeldet tabletter.

Håper på hurtig svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288605-nhd-omgangssyke-aurorix/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt mye migrene med oppkast når jeg har gått på medisiner. Bare gjør det beste ut av det. Det med mat er ikke så farlig for en gangs skyld. Klarer du ikke ta til vanlig tid, prøv litt senere. Eller ta rett etter oppkast. Om du ikke tar en dag er det sikkert ikke krise. Ta så fort du klarer dagen etter i så tilfelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...