Gå til innhold

Medisin mot angst?

Anbefalte innlegg

Gjest Maria27

Hei, Jeg har i det siste utviklet noen merkelige angst symptomer. Jeg er en kvinne på 27 år. Det jeg er redd for er heiser, fly (jeg har ikke flyskrekk og har flydd mye men i det siste får jeg feks når døren til flyet lukkes en type klaustofobifølelse, jeg får ikke puste, hjertet banker fort, jeg får rett og slett et angstanfall), store cruisebåter osv. Jeg skal nå på forretningsreise og dette innebærer en tur med danskebåten i 3 dager. Jeg er veldig bekymret for denne turen og gruer meg veldig fordi jeg er redd for angstanfall. Finnes det noe medikamenter jeg kan ta for dette? Noe som vil roe meg ned og hjelpe meg å slappe av? Jeg lurer på om jeg har utviklet en type klaustrofobi? Og hva kan jeg gjøre for å bedre situasjonen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288671-medisin-mot-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...