Gå til innhold

Vonde drømmer

Anbefalte innlegg

Gjest marielina

HAr i perioder veldig slitsomme drømmer, og det er de samme temaene som går igjen, der jeg blir mast på eller er i en diskusjon hvor jeg føler meg såret, og blir så utmattet at jeg får pusteproblemer... Kan også våkne av et skrik som kommer helt fr "bunnen" på en måte... Skal til en psykolog om 4 mnds tid, men vil snakke med legen om problemene. Har tidligere prøvd antidepressiva uten at det virket bra, da jeg heller ikke er generelt deprimert. Bruker i perioder sovemedisin som Vallergan pga frykten for å sove, men de hjelper ikke på drømmene. Noen råd, meninger om hva det kan komme av?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288744-vonde-dr%C3%B8mmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...