serenity777 Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Er dette noe for meg? jeg har en angstlidelse i tillegg til (antageligvis lett schizofreni og tvangstanker)? Er det vanedannende? Hjelper det, dere som har prøvd? Hvordan virker det i forhold til feks benzoer? Trer virkningen inn med en gang, eller må det taes hver dag? Jeg har lest felleskatalogen, men vil heller høre fra folk som bruker det og evnt NHD! Jeg har både panikkangst og grubleangst. Takker på forhånd. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg tar lyrica og etter jeg begynte med det,ble vivalene seponert. Jeg tar dem for angst og jeg syns det virket med en gang,men ikke så bra som med vivalene da...... 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Det må i hvert fall trappes opp ganske sakte og trappes ned igjen. Hjelper vel ikke før man finner riktig dose og det kan jo ta tid. Men nå kjenner jeg lite til bruken av Lyrica ved angst og depresjon, kun ved nervesmerter. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Lyrica brukes mot generalisert angstlidelse - GAD (grue- og grublesyken, angstfylt bekymring). Den må trappes opp til en finner riktig dose. Den må tas hver dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.