Gå til innhold

Noen der?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ellipse

Håper du fikk sove til slutt:-) Hvordan er det, går du til noe behandling nå?

Ha en god søndag (eller kanskje ikke;-)

*klem*

Ja, jeg fikk sove til slutt, sånn rundt halv 5:)

Har det bedre i dag. Jeg blir bare så ute av meg når jeg mister "pusterommet" mitt, som er søvnen. Det er bare da jeg får fri fra de dumme tankene, trangen til å overspise...osv.

Ja....går i behandling. Nettopp begynt på en spesialenhet for sf. Har tenkt å gi det en sjanse. Jeg er så takknemlig for at jeg har fått plass der. De som jobber der virker veldig kompetente og menneskelige. Men jeg kjenner dem ikke der ennå, og har ikke kommet ordentlig i gang med samtaleterapi. Og så har jeg måttet slutte hos psykologen jeg har gått til 1-2 g i måneden det siste året. Akkurat da jeg endelig følte at jeg kunne stole på henne, og våget å åpne meg mer:( Jeg likte henne veldig godt, selv om hun ikke kunne så mye om akkurat sf. Så savner støtten hennes, og den utluftingsventilen. Nå har jeg ingen jeg kan prate med:(( Huff, nå begynner jeg å syte igjen:) Neida, det ordner seg vel.

Hvordan går det med deg om dagen?

Takk for at du bryr deg! Du er go´ du:)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288812-noen-der/#findComment-2318393
Del på andre sider

Ja, jeg fikk sove til slutt, sånn rundt halv 5:)

Har det bedre i dag. Jeg blir bare så ute av meg når jeg mister "pusterommet" mitt, som er søvnen. Det er bare da jeg får fri fra de dumme tankene, trangen til å overspise...osv.

Ja....går i behandling. Nettopp begynt på en spesialenhet for sf. Har tenkt å gi det en sjanse. Jeg er så takknemlig for at jeg har fått plass der. De som jobber der virker veldig kompetente og menneskelige. Men jeg kjenner dem ikke der ennå, og har ikke kommet ordentlig i gang med samtaleterapi. Og så har jeg måttet slutte hos psykologen jeg har gått til 1-2 g i måneden det siste året. Akkurat da jeg endelig følte at jeg kunne stole på henne, og våget å åpne meg mer:( Jeg likte henne veldig godt, selv om hun ikke kunne så mye om akkurat sf. Så savner støtten hennes, og den utluftingsventilen. Nå har jeg ingen jeg kan prate med:(( Huff, nå begynner jeg å syte igjen:) Neida, det ordner seg vel.

Hvordan går det med deg om dagen?

Takk for at du bryr deg! Du er go´ du:)

Klem

Det er slitsomt å ikke får sove. Det fins hjelpemidler/medisiner som hjelper på søvn, det er jo valgfritt osv., men bare så du vet om det, selv om du sikkert vet det fra før.

Håper du finner deg til rette på det nye behandlingsstedet etter hvert! :-) Også må du bare komme hit og "syte og klage", syns jeg! ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288812-noen-der/#findComment-2318478
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ellipse

Det er slitsomt å ikke får sove. Det fins hjelpemidler/medisiner som hjelper på søvn, det er jo valgfritt osv., men bare så du vet om det, selv om du sikkert vet det fra før.

Håper du finner deg til rette på det nye behandlingsstedet etter hvert! :-) Også må du bare komme hit og "syte og klage", syns jeg! ;-)

Takk for det!:)

Ja, jeg har innsovningstabletter, og de pleier å hjelpe, men det er ikke alltid de gjør det:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288812-noen-der/#findComment-2318508
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...