ussen Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Noen som har erfaringer om hvordan Truxal virker mot angst/uro? 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Den er bra, spesielt når jeg er urolig om kvelden og ikke får sove. I tillegg er den ikke avhengighetsdannende, har sluttet med den før og det er ikke noe problem for meg ihvertfall. Jeg har heller ikke bivirkninger av truxal, annet enn at jeg blir trett da, men det er jo meningen. 0 Siter
Farmer Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg syns ikke de virket noe angstdempende. Men jeg ble veldig sløv, tung i kroppen, og veldig trøtt av dem. Men det betyr ikke nødvendigvis _angstdempende_ , så for meg forverret de nesten tilstanden. Hadde fortsatt angst, i tillegg at jeg var helt sløv. Men det kommer nok ann på hva slags angst/uro man har, og hva som er årsaken til det. Truxal, og lignende medisiner, virker sikkert bra på psykotisk angst/uro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.