Adriana Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Er det det samme om man tar Cipralex morgen eller kveld? Fikk beskjed fra legen om å ta det på morgenen, men glemte å spørre om hvorfor... Jeg tar andre medisiner på kvelden så det er enklere å huske å ta dem samtidig! 0 Siter
Gjest prøv deg frem Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Vi har litt ulik biologisk rytme. Psykiateren min sa at jeg kunne prøve meg frem og se hvordan det påvirket søvnmønsteret mitt. De fleste tar det nok morgenen, men noen synes kveld er best. 0 Siter
Gjest aspeløvet Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Min lege sa jeg måtte ta dem på morgenen (eller tidlig på formiddagen), dette for å minske den søvforstyrrende effekten. Vet ikke om det gjelder generellt, eller om det har sammenheng med mine søvnproblemer som jeg tar Imovane for. 0 Siter
Gjest tidligere cipralex bruker Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg måtte ta cipralex på kvelden. Ble så trøtt nårjeg tok de,så gikk rudt og var trøtt hele dagen om jeg tok de på morgenen. Andre jeg kjenner tar de og på kvelden og det var d psykiateren min anbefalte. TRor du kan ta de når det passer deg best:) 0 Siter
Fjelljinta Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Hei jeg tar cipralex på morran.. Det fikk jeg beskjed om av min lege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.