Gjest Kristina Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 heisann...jeg lurer på hvordan jeg kan få nok hjelp til at jeg kan klare meg hjemme...har veldig dårlige nerver men de på psyk tror meg ikke...de tror at jeg har bestemt meg for å være så langt nede som jeg er...har vært veldig langt nede i 9mnd nå...og det eneste som står i mitt hode er selv mord men blir ikke tatt på alvår.....hva kan jeg gjøre???? 0 Siter
Gjest aspeløvet Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Du må ikke skrive under med eget navn, kjære deg.. 0 Siter
Gjest tosidig Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Da har de vel bestemt at du har diagnosen borderline/emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Disse skal også tas på alvor selvfølgelig, men det sies de hjelpes bedre hjemmeboende enn på institusjon. Nei, jeg vet ikke. Mer seriøst: Bare vær ærlig. Verken under- eller overdriv. Og: Om en er aldri så langt nede, man må jobbe mye selv. Det er beintøfft, men nødvendig, og det hjelper det også. Still spørsmål om det du lurer på. Snakk med de. Vis dem dette innlegget. Lykke til 0 Siter
Orio Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Nå skal jeg være veldig "ekkel" mot deg. Hva skal til for at du skal føle at du blir tatt på alvor? Hva skal til for at du føler at du blir trodd av de på psyk? Og hva slags hjelp mener du selv at du trenger for å kunne klare å være hjemme? Jeg har selv blitt stilt disse spørsmålene her på dol, mange ganger, og har oppdaget at jeg har fått mye igjen for å tenke gjennom dem. Det er derfor jeg vil du skal gjøre det samme. :- ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.