serenity777 Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har vært med på en topprosjekt undersøkelse, og i den forbindelse fått en laaaang og omfattende vurdering. Tenkte jeg skulle si det her, da jeg ofte har spurt her hva nhd og andre har trodd jeg feilte. Vel det ble paranoid schizofreni, både det fem timers lange intervjuet og den nevropsykologiske undersøkelsen tydet på det. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Godt at det endelig er over da,det er ikke gøy å gå og vente sånn. 0 Siter
frosken Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg synes det er bra at du deler dette med oss. Mange har en tendens til å tenke at psykoselidelser medfører at man er "helt på bærtur", og du er et godt eksempel på at så ikke er tilfelle :-) Håper du synes denne utredningen har vært så grundig at du slipper å spekulere så mye på hva problematikken din "heter" i fremtiden, og så håper jeg at du får adekvat hjelp fra behandlingssystemet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.