Gjest dolern Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 er mye flaut og ekkelt jeg sikkert bør si men jeg tør ikke for jeg er så redd for å drite meg ut og hva hun måtte tenke om meg!! 0 Siter
multippel Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Det der er vel bare å være blyg? Uærlig er vel å juge. Jeg kan også ha problemer med å si helt direkte hvordan ting er....føler det går ut over min egen verdighet. Føler meg stempla som det ene eller det andre. Det sitter nok godt i ryggmargen på de fleste. Jeg tror at det er alminnelig med masker, og at det er alminnelig å fremstå som bedre enn man er. Men i terapi kan det være nyttig å tørre mer. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, oftest vet jeg hva de skjuler meget lenge før de evt tør å snakke om det. Kan aldri huske at det kom som en overraskelse da "det forferdelige" blr fortalt. Ja, det er "uærlig" dersom en ikke bringer frem materiale en vet/burde vite er av stor betydning for det problem en søker hjelp for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.