Gå til innhold

gjennomskuer du uærlige pasienter NHD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det der er vel bare å være blyg? Uærlig er vel å juge. Jeg kan også ha problemer med å si helt direkte hvordan ting er....føler det går ut over min egen verdighet. Føler meg stempla som det ene eller det andre. Det sitter nok godt i ryggmargen på de fleste. Jeg tror at det er alminnelig med masker, og at det er alminnelig å fremstå som bedre enn man er. Men i terapi kan det være nyttig å tørre mer.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ja, oftest vet jeg hva de skjuler meget lenge før de evt tør å snakke om det. Kan aldri huske at det kom som en overraskelse da "det forferdelige" blr fortalt.

Ja, det er "uærlig" dersom en ikke bringer frem materiale en vet/burde vite er av stor betydning for det problem en søker hjelp for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...