Gå til innhold

Starte en NY forening for psykopatofre

Anbefalte innlegg

Til Zeline og alle dere andre jeg har snakket med de siste dagene om livet som psykopatoffer. Jeg stiler dette til NHD og spør: kan du på noen måte hjelpe denne gruppen i gang? Eller på noen måte formidle kontakt slik at vi her inne som jo må få være anonyme kan nå hverandre. Noen som har et forslag om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288956-starte-en-ny-forening-for-psykopatofre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ikke bidra til det.

Dette fordi jeg mener det er et blindspor i forhold til fremgang.

Mener du at ofre for psykopater ikke vil ha terapeutisk fremgang ved å dele sine erfaringer? Jeg har efaringer i mitt liv som jeg er temmelig sikker på at vedkommende jeg tenker på er psykopat. Jeg ble totalt forvirra av dette mennesket. Jeg tror det ville vært nyttig på en eller annen måte få retta ut igjen virkelighetsforvridningene. Ville det ikke da være nyttig å høre andres erfaringer og eventuelt se likheter osv? Eller er det noe annet som er å foretrekke? Jeg for min del er ferdig med denne historien min og trenger ingen forening for øyeblikket.

Mener du at ofre for psykopater ikke vil ha terapeutisk fremgang ved å dele sine erfaringer? Jeg har efaringer i mitt liv som jeg er temmelig sikker på at vedkommende jeg tenker på er psykopat. Jeg ble totalt forvirra av dette mennesket. Jeg tror det ville vært nyttig på en eller annen måte få retta ut igjen virkelighetsforvridningene. Ville det ikke da være nyttig å høre andres erfaringer og eventuelt se likheter osv? Eller er det noe annet som er å foretrekke? Jeg for min del er ferdig med denne historien min og trenger ingen forening for øyeblikket.

Hei multipel. Og dere andre der ute. Du stiller et relevant spørsmål. Jeg har sett gjennom reglene for dette forum og det sies der at eks vis: e-mail ikke kan gis ut uten etter samtykke av den det gjelder. Jeg forstår den reglen men er det noen her som har lyst til å ta mitt initiativ seriøst, så gi meg et pip her

så ordner vi dette. Poenget er at vi får kontakt med hverandre. Men vi må mao forholde oss til at det gis et samtykke til redaksjonen av denne siden.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...