Gå til innhold

Tror jeg skal klare det nå!

Anbefalte innlegg

Advarsel: Skrytete og kanskje litt sutrete....

I dag snakket jeg om overgrepene hos psykologen. Men ord. Hun hjalp masse, stilte spørsmål, og jeg klarte å presse meg til å svare på mye som var vanskelig.

Men klarte og å si stopp når det ble for mye. Det har jeg ikke klart før!

Litt stolt nå, og tror faktisk det skal gå denne gangen. Har ikke vært stabil nok før når jeg har prøvd, og ikke klart å si stopp.

Men det verker så forferdelig nå. Blir helt slitt i stykker. Heldigvis sovet en del i dag, gjør nesten aldri det på dagen, men var så utslitt etterpå.

Har bestemt meg for å klare det nå, uansett hvor vondt det gjør.

Men hvis noen har noen trøstende ord eller gode erfaringer å dele, tar jeg veldig gjerne imot.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289058-tror-jeg-skal-klare-det-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Jeg synes du har vært kjempeflink! Jeg kan ikke sette meg inn i din situasjon, fordi jeg aldri har opplevet det. Likevel kan jeg vel ane hvor grusomt det må være....

Synes innlegget ditt var varmt og ekte!

Ta godt vare på deg selv!

Klem

Jeg synes du har vært kjempeflink! Jeg kan ikke sette meg inn i din situasjon, fordi jeg aldri har opplevet det. Likevel kan jeg vel ane hvor grusomt det må være....

Synes innlegget ditt var varmt og ekte!

Ta godt vare på deg selv!

Klem

Takk!

Annonse

Jeg har fulgt deg lenge her på DOL, og har alltid visst at du kom til å komme hit en dag. Jeg har stor tro på deg og det har jeg alltid hatt. Du kommer til å klare dette, og det går bare den rette veien.

:o)

Nå ble jeg nesten rørt (og nysgjerrig). Tusen takk!

Annonse

Tusen takk! Blir helt overveldet her, hadde ikke drømt om dette!

Slenger på en gratulasjonshilsen ; du vil klare det , men det kan ta tid-----

Jeg har vært der du er nå: kan formelig kjenne smerten. Det gjør _veldig_ vondt; men ikke gi deg!! Stå på !!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...