Gå til innhold

alternativ medisin for lamictal?

Anbefalte innlegg

Gjest kayaaaa

Jeg har brukt lamictal i 2 år sammen med efexor. jeg har diagnosen emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse, tilbekevendte depresjoner og angst. jeg har opplevd at lamictal hjelper meg, men har nå fått mye utslett på kroppen, dette er meget plagsomt, og en tilleggsplage blitt. jeg trapper ned på lamictal nå. Jeg ønsker derfor å finne en ny medisin som kan virke stabliserene på meg. jeg har prøvd orfiril uten at jeg har hatt effekt av den. Håper du Nils H Dahl kan gi meg noen råd. evt andre som har erfaring med slike medikamenter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289060-alternativ-medisin-for-lamictal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Destiny

Litium er det mest nærliggende alternativet. Neste valg blir Seroquel.

Er ikke seroquel antipsykotika da?

Ser ikke helt sammenhengen ved å bruke antipsykotika som stemningsstabiliserende.

Kjenner også flere som gikk på dette over en tid, de ble helt bedøvet.

Er ikke seroquel antipsykotika da?

Ser ikke helt sammenhengen ved å bruke antipsykotika som stemningsstabiliserende.

Kjenner også flere som gikk på dette over en tid, de ble helt bedøvet.

nye typer antipsykotika fungerer helt fint som stemningsstabiliserende, de er stemningsstabiliserende faktisk. Behøver ikke være psykotisk for å ha nytte av dem.

kjenner noen med bipolar lidelse som bruker kun anti psykotika mot lidelsen.

Zyprexa f.eks funket like bra som litium og lamictal til sammen hos meg.

nye typer antipsykotika fungerer helt fint som stemningsstabiliserende, de er stemningsstabiliserende faktisk. Behøver ikke være psykotisk for å ha nytte av dem.

kjenner noen med bipolar lidelse som bruker kun anti psykotika mot lidelsen.

Zyprexa f.eks funket like bra som litium og lamictal til sammen hos meg.

Støtter denne...bruker både Zeldox (antipsykotika) og Topimax (stemningstabeliserende). Har ikke psykoser, men tar Zeldox hvis jeg føler at det bygger seg opp mot hypomani. Topimax tar endel, men ikke alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...