Gå til innhold

Likegyldig

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er så lenge siden jeg har grått nå,og før jeg begynte på medisiner gråt jeg ofte.

Føler meg så likegyldig til alt,og det fører til at jeg blir innaktiv.

Bare sitter på nettet og ser på tv for det meste,men må ta meg sammen snart nå for husarbeidet må jo også gjøres.

Men jeg er så "lat" på en måte og alt er et ork,noen tips?

Skrevet

Dette med likegyldighet kan være en bivirkning av AP også, er sånn selv jeg. Jeg skal bryte meg ut nå og kjøre til et treningsstudio, det hjelper faktisk, får mere overskudd. I tillegg går/jogger jeg litt ut og rundt omkring. Når du gjør dette får du gjort mye mere når du kommer hjem igjen, humøret stiger også noen hakk.

SÅ: Her har du et SPARK ifra meg, opp i fra stolen og ut på tur :-). Han en fin dag!

Skrevet

Gå og kjøp eller lån en lydbok. Det er min beste medisin. Det får tankene bort ifra det kjedelige arbeidet:-) og fra tanker og andre forstyrrende følelser.

Gjest D*lilith
Skrevet
  multippel skrev (På 24.10.2007 den 9.03):

Gå og kjøp eller lån en lydbok. Det er min beste medisin. Det får tankene bort ifra det kjedelige arbeidet:-) og fra tanker og andre forstyrrende følelser.

Takk for tipset.

Gjest D*lilith
Skrevet
  bippp skrev (På 24.10.2007 den 8.09):

Dette med likegyldighet kan være en bivirkning av AP også, er sånn selv jeg. Jeg skal bryte meg ut nå og kjøre til et treningsstudio, det hjelper faktisk, får mere overskudd. I tillegg går/jogger jeg litt ut og rundt omkring. Når du gjør dette får du gjort mye mere når du kommer hjem igjen, humøret stiger også noen hakk.

SÅ: Her har du et SPARK ifra meg, opp i fra stolen og ut på tur :-). Han en fin dag!

Takk for det...har vært på butikken nå : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...