Gå til innhold

Sitter og tenker.....


dussa

Anbefalte innlegg

Tenker enda på tromsøturen, om jeg skal dra eller ikke, men jeg klarer ikke og komme fram til noe, klarer ikke og få helt kontroll på mine tanker....

Tenker så mye fram og tilbake, hva hvis det skjer igjen, hva hvis jeg ikke da klarer og stoppe det???

Jeg har nå muligheten for og gå og sykemelde meg og ikke dra til tromsø i det hele tatt, men før eller siden må jeg jo tilake, og er det ikke da like godt og hoppe i det som og krype i det?

Vet ikke hva jeg skal gjøre.... Kunne det ikke ha vært helt klare fasitsvar på alt???

Samboeren min vil ikke at jeg skal dra, egentlig ikke jeg heller, men.....

Jeg vet ikke, jeg er vel feig, som ikke vil ha noe bråk i familien min og derfor drar hjem med gjevne mellomrom, selv om det bare virker som om det skader meg mer....

Er sliten.... Vet ikke ut eller inn på noe lengre, hva skal jeg gjøre???

Jaja det var nok om meg!

Tusen takk for all tilbakemelding i mitt forrige innlegg, setter stor pris på det!

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Dussa!

Har fulgt litt med i det du skriver, og skjønner godt at du gruer deg til å reise hjem. Kan du ikke ta med samboeren din da? Han kan jo være til hjelp og støtte vil jeg tro!

Men hvorfor må du egentlig reise hjem, når det gjør så vondt og ripper sånn opp i gamle minner?? Du er garantert voksen nok til å sette grenser og vise at du har selvstendige meninger som resten av familien må respektere!

Hva er det du er mest redd for når du reiser hjem?

Kan du bo hos noen venner, og bare stikke innom familien hjemme på besøk?

Oppmuntringsklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dussa,

Det er ikke "feigt" (på noen som helst måte) å IKKE dra "hjem". Det er ikke noe du "må" eller har "plikt" til - og ihvertfall IKKE før du selv vil.

Du har nok kamper du er nødt til å kjempe. Dette er en kamp du enten ikke behøver å kjempe i det hele tatt, eller kan kjempe den når det passer deg bedre.

Du trenger ikke "sloss og vinne" i alt som finnes av kamper. Velg de kampene som er viktige for DEG, og si åpent og ærlig: "jeg har ikke lyst å dra dit nå"! Du har nemlig ingen plikt.

Vær god mot deg selv, Dussa!

Ønsker deg alt vel!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her med innfluensa, har aldri vært så glad for og få innfluensa som nå....

Slipper og komme opp med noen unnskyldninger for og ikke komme hjem, for nå er jeg syk å da kan ikke foreldrene mine klandre meg for at jeg ikke kom....

Har vurdert flere ganger og si at jeg skal overnatte hos noen av mine venner, men jeg vet det blir mye skittkasting og bråk ut av det, så jeg føler at jeg ikke klarer og takle alt det enda, men kanskje snart???

Men heldigvis så er jeg "reddet" for denne gang ved hjelp av innfluensaen....

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil gjøre i framtiden, men jeg må jo gjøre noe med dette, jeg kan ikke drive på slik, grue meg til hver gang jeg skal hjem...

Jaja, nå skal jeg gå å sove, håper dere har det godt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...