Gå til innhold

medisinering eller ikkje???

Anbefalte innlegg

prøve igjen, treng virkelig råd,erfaring ol.. har kutta både lege og psykiater no, so hr ingen og spørre...

Korleis er det med medisinering ift. emosjonell utabil pers.forstyrrelse?

I mitt tilfelle er kverdagen sterkt prega av "sjukdommen"og er fryktelig silten av det.

råd????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289220-medisinering-eller-ikkje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor har du kuttet med lege og psykiater? Det er jo de som kan hjelpe deg (best). For å få medisiner må du til lege...

rett og slett fordi eg følte ik etter 1 år at behandlinga har virka. sitte like fast. om ik meir. har prøvd forskjellige behandlara, men får rett og slett ik til behandlinga. vil og har prøvd, men får det ikkje til...d 1(siste året) har vert med ein psykiater som er kjent for å være flink. før d har d vert 4-5 år med mange forskjellige...

kanskje gitt litt opp?

rett og slett fordi eg følte ik etter 1 år at behandlinga har virka. sitte like fast. om ik meir. har prøvd forskjellige behandlara, men får rett og slett ik til behandlinga. vil og har prøvd, men får det ikkje til...d 1(siste året) har vert med ein psykiater som er kjent for å være flink. før d har d vert 4-5 år med mange forskjellige...

kanskje gitt litt opp?

tulla88 er meg, men som ik huska passoret mitt...=o

Gjest Bermudani

kanskje gitt litt opp?

Nei, ikke gi opp! Ett år i terapisammenheng er ikke så lenge, etter hva jeg har forstått. Du fikk jo til og med en psykiater med godt omdømme, så det var litt dumt at du slutta. Men jeg skjønner hvordan det er. Det er lett å slutte når man føler at ingen ting funker alikavel. Ta en ny prat med legen din du, og hør om det er mulig å komme inn igjen. Hvilke medisiner du kan ha nytte av har jeg ingen anelse om (men du finner sikkert litt info om du søker litt).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...