Gjest vil være fri som fuglen Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg går i behandling nå pga bipolar lidelse. ut fra alle personlighetstester jeg har har jeg en følelse av at terapeutene synes jeg er rar som ikke ønsker et fast forhold og å stifte familie. Jeg er 27 år nå. Jeg synes barn er søte, men jeg bare tanken på å etablere meg gjør meg uvel. Det er så mye jeg ønsker å få gjort i livet mitt før den tid. Jeg er stort sett fornøyd med å være singel. Er det et psykisk avvik å ikke ønske å etablere seg? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 ''Er det et psykisk avvik å ikke ønske å etablere seg?'' Nei, det er både normalt og akseptabelt i de fleste kretser vil eg tro. 0 Siter
PieLill Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 I disse tider er man vel mer 'avvikende' om man ønsker å etablere seg når man er 21. Tenårstiden er utvidet med ca 10 år. Å heller ikke ha noe framtidig ønske om å etablere seg er vel mer uvanlig. mvh 0 Siter
Gjest Ignatius81 Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Det som jeg føler henger over meg desto nærmere 30 år jeg blir er: Taperstempel. Det plager meg på en barnslig måte. Rart men. 0 Siter
Gjest ICI Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 I såfall er vi flere med psykisk avvik - jeg er likedant som du! Kanskje det har med å gjøre at man har nok med seg selv og sitt - foreløpig.. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Nei, det tror jeg ikke. Tror heller det er en styrke. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Nei, det er absolutt ikke et psykiatrisk avvik! Det kan tvert om tyde på modenhet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.