Gå til innhold

Kan det bli stort verre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svetter som en gris, er full med eksem, stive muskler, angst, ligger på sofaen og røyker og ser på tv hele dagen. Tør nesten ikke vise meg på offentlige steder, føler meg beglodd, at alle kan se rett gjennom meg, se at jeg sliter. Greier å psyke meg opp og skjelver som et aspeløv når jeg skal ut for å kjøpe røyk...eller mer alkohol. Bor på et lite sted, der alle vet hvem alle er. Er på rehabilitering, skal begynne med litt arbeidstrening i neste uke...men er redd jeg skal få angstanfall på den nye arbeidsplassen. Tenker på selvmord hver eneste dag...men vil ikke gjøre familien min noe vondt. De er selv syke på hver sine måter.

Skrevet

Hm...høres ikke bra ut nei. Et godt råd er å slutte med alkohol, prøv å kom deg ut å gå tur (du trenger jo ikke gå der det er mye folk). Hvorfor er du så stiv i musklene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...