rose23 Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Svetter som en gris, er full med eksem, stive muskler, angst, ligger på sofaen og røyker og ser på tv hele dagen. Tør nesten ikke vise meg på offentlige steder, føler meg beglodd, at alle kan se rett gjennom meg, se at jeg sliter. Greier å psyke meg opp og skjelver som et aspeløv når jeg skal ut for å kjøpe røyk...eller mer alkohol. Bor på et lite sted, der alle vet hvem alle er. Er på rehabilitering, skal begynne med litt arbeidstrening i neste uke...men er redd jeg skal få angstanfall på den nye arbeidsplassen. Tenker på selvmord hver eneste dag...men vil ikke gjøre familien min noe vondt. De er selv syke på hver sine måter. 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Hm...høres ikke bra ut nei. Et godt råd er å slutte med alkohol, prøv å kom deg ut å gå tur (du trenger jo ikke gå der det er mye folk). Hvorfor er du så stiv i musklene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.