Gå til innhold

Plass var der - men........................

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Bare koselig:)

Jeg synes det er viktig å hjelpe og støtte hverandre. Ikke kritisere. Såg at du fikk ganske mye kritikk, og det synes jeg er unødvendig.

Mange positive tanker fra meg til deg:)

Takk! Kritikk var det siste jeg trengte akkurat nå..blitt kritisert hele livet og er noe av det jeg sliter med..skyldfølelse..skam..at det er noe grunnleggende galt med meg..så har tenkt mye på tilbakemeldignene jeg fikk..ante ikke at å skrive et innlegg om dette skulle bli sånn....tusen takk for støtten..ønsker deg alt godt!! ;o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

6

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

• Orio

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk! Kritikk var det siste jeg trengte akkurat nå..blitt kritisert hele livet og er noe av det jeg sliter med..skyldfølelse..skam..at det er noe grunnleggende galt med meg..så har tenkt mye på tilbakemeldignene jeg fikk..ante ikke at å skrive et innlegg om dette skulle bli sånn....tusen takk for støtten..ønsker deg alt godt!! ;o)

Tusen takk:). Ikke tenk på alle tilbakemeldingene. La de blåse av sted. Tenk på deg selv. Dette vil nok bra. Ønsker deg alt godt, og masse lykke til;)

Skrevet

Dette er bare helt utrolig. Mulig jeg er ganske subjektiv i den saken, og jeg hater grenseoverskridende menn og overgreipere fordi jeg har blitt utsatt for det selv mange ganger.

MEN, betyr det nå plutselig at jeg er egoistisk? Det er det dummeste jeg har hørt, og jeg nesten ler her jeg sitter. Hele livet mitt har jeg kun tenkt på andre, hvordan andre har det, at jeg ikke må såre dem osv. Jeg har slitt med mye selvhat, vært veldig streng mot meg selv og ment at alle andre har rett på det gode, men ikke meg (fordi jeg ikke er verdt det).

Da hjelper det virkelig å få høre at jeg er ego...jaja..noen som er ute og vandrer tydelgvis.

Dette var _min tolkning_ av deg og nhd, etter hva som ble skrevet i går. En står alltid i fare for å mistolke, noe jeg ser klarere nå etter å ha lest det du har skrevet her i dag.

Etter innleggene du skrev i går, før jeg skrev det jeg gjorde til frosken, opplevde jeg det som om du gikk inn i "offerrollen", og at du selv mente du fortjente mer/bedre enn alle andre, da jeg opplevde det som at du mente de 3 pasientene burde skrives ut til fordel for deg.

Dette var som sagt, min tolkning. At du ikke mente det slik jeg oppfattet det, ser jeg mer av nå, etter å ha lest det du har skrevet her i dag. Opplever deg mer "balansert" i dag enn i går.

Beklager "krasjen" så mye, og ønsker deg lykke til videre. Håper du får den hjelpa du trenger.

Skrevet

Jeg vet ikke hvor syke disse er og hvor mye hjelp de trenger: men pga nedleggelsen av en avdeling så blir de som før var på lukka sendt opp på åpen. Og det blir jo urettferdig mot pasienter som kan få problemer med disse pasientene.

Jeg skjønner så klart at de ikke bare kan kaste ut disse mennene, men jeg reagerer svært kraftig på systemet, som ikke er bra nok i det hele tatt.

Så får vel vente til disse blir utskrevet, og legge meg inn da. Vet ikke hvor forsvarlig det er av meg å vente, og kommer tilbake til at systemet er helt på trynet.

Jeg skammer meg over systemet selv, sa psykiateren min i dag.

Jeg er helt enig i kritikken av systemet.

Jeg tror diskusjonen tok litt av (slett ikke bare du), og en del var ganske opprørt fordi disse tre mennene ble prioritert foran deg.

Var det ikke snakk om at du/dere kunne ta kontakt på onsdag, og høre hvordan det ligger an da? Kanskje de har funnet en løsning som fungerer for dere alle?

Hvordan går det med deg nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...