Gå til innhold

seponering av cipralex

Anbefalte innlegg

Gjest usaredd

Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre nå. Sluttet med cipralex for 4 uker siden og synes jeg har ubehag i kroppen, dirring og hodepine. Jeg har plutselige og korte svimmelhetsanfall. Jeg tar lamictal i tilegg. Framgangen har på en måte stoppet. Her jeg bor er det ikke mulig å få behandling av psykiater, til tross for et stort psykiatrisk senter. De har bare allmennleger. Føler at de ikke har mye peiling på medisinering.Har oppsøkt privat hjelp, men dette er veldig dyrt. Bør jeg starte med cipralex til tross for at den hjalp lite alene? Fikk først noe diagnose da jeg kom til privat psykiater, den er bipolar 3 eller 4.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289618-seponering-av-cipralex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...