Gå til innhold

Til nhd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg klare å starte på cipralex og sobril? jeg sliter m hyperventilering som kommer av angst, i følge legen. Jeg er så livredd for tabl. Har utsatt dette lenge nå, og er kjempe sint på meg selv. Jeg vil jo bli bedre. Men hvordan i alle dager skal jeg klare å få tabl i munnen min??? Det byr meg så i mot. Kan det være pga min mor er pille misbruker? Jeg er også redd for bivirkninger. Ble kjempe dårlig da jeg fikk pencelin for urinveisinfeksjon en gang. Lå og rista hele natta. Er det derfor jeg er redd for tabl? Jeg vil ikke leve sånn.. Jeg vil opp av grøfta, og smile til verden:)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du må gjøre noe som en ofte gjorde i gamle dager, men som det er lite snakk om nå for tiden:

Bestemme deg for det og få det gjort.

Så du forresten 71 grader nord i går? Om du husker da de skulle gjøre kameratredning, forstår du hva jeg mener.

Skrevet

Du må gjøre noe som en ofte gjorde i gamle dager, men som det er lite snakk om nå for tiden:

Så du forresten 71 grader nord i går? Om du husker da de skulle gjøre kameratredning, forstår du hva jeg mener.

Tusen takk for svar:). Jeg skjønner hva du mener. Jeg står m tabl pakken i hånden, men legger den bare bort. Tenker at jeg kan starte i morgen.. Sånn har det vært i mange dager nå.. Jeg er så sint på meg selv!!! Burde jeg ta den på dagen eller kvelden? (cipralex)

Skrevet

Må spørre deg om en ting til. Burde det være noen hjemme når jeg begynner?( cipralex og sobril) Første dagen.. Tenkte på bivirkningene.. Er bare litt usikker kan man si..

Gjest Høstløvet
Skrevet

Tusen takk for svar:). Jeg skjønner hva du mener. Jeg står m tabl pakken i hånden, men legger den bare bort. Tenker at jeg kan starte i morgen.. Sånn har det vært i mange dager nå.. Jeg er så sint på meg selv!!! Burde jeg ta den på dagen eller kvelden? (cipralex)

Akkurat nå:-) Vet hvordan du har det nå, men det er bare å sette igang, med Cipralexen med det samme. Husk hva jeg skrev sist, om at dess lenger du utsetter det, dess lenger tid tar det før du blir bedre.. Lykke til, dette klarer du:-)

Skrevet

Akkurat nå:-) Vet hvordan du har det nå, men det er bare å sette igang, med Cipralexen med det samme. Husk hva jeg skrev sist, om at dess lenger du utsetter det, dess lenger tid tar det før du blir bedre.. Lykke til, dette klarer du:-)

Tusen takk for svar.. jeg sliter skikkelig. Vil så gjerne, men klarer ikke. Jeg har bestemt meg, jeg SKAL prøve i kveld..;)

Gjest D*lilith
Skrevet

Tusen takk for svar.. jeg sliter skikkelig. Vil så gjerne, men klarer ikke. Jeg har bestemt meg, jeg SKAL prøve i kveld..;)

Så bra at du endelig har tatt en avgjørelse ang dette,masse lykke til ; )

Gjest anna karenina
Skrevet

Jeg ville tatt den på morgenen. Jeg antar det er snakk om 5 mg som første dose. Hvis du er veldig redd for startbivirkninger kan du jo ta 2.5 mg en tre til fire dager, så gå opp til 5 mg. Og siden ti osv. Du trenger ingen hos deg for å starte med cipralex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...