Gå til innhold

Trist

Gjest Blomsterbarnet

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Etter den tråden jeg skrev i går og alle tilbakemeldingene..så sliter jeg litt. Masse angst og skjelver..er vant til å få kritikk av min mor og jeg kunne ikke ta igjen for da straffet hun meg...jeg svarte på en del av de kritiske svarene..og nå sitter jeg her og har fått helt skjelven..

og så begynner jeg å lure på om det er sånn..at jeg bare tenker på meg selv, ikke andre..er egoistisk..vet ikke...dette gjorde veldig inntrykk på meg og jeg tenker på det hele tida..var liksom noe som "la seg oppå" det som var der fra før.

Håper psykiateren ringer snart..så får jeg høre om det er mulig å stille seg på venteliste..

Gjest D*lilith
Skrevet

Uff da,håper det går bedre med deg snart : )

Du må prøve å "ta til deg" det som passer deg og forkaste det andre,siden du reagerer sånn.

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Uff da,håper det går bedre med deg snart : )

Du må prøve å "ta til deg" det som passer deg og forkaste det andre,siden du reagerer sånn.

Tusen takk..gikk bra noen uker etter den siste innleggelsen..gikk turer, spise riktig..men den traumebehandlingen jeg får hos psykiateren tar virkelig på kreftene..det å gå inn i, visualisere seg inn i tidligere hendelser..det har brutt meg ned siste ukene og jeg har på en måte gått opp i liminga om du forstår..som om jeg er revet i stykker..så tenkte at en innleggelse kunne forebygge nå så jeg ikke stuper enda en gang..

det positive var i alle fall at psykiateren mente det kom til å gå fint med meg og at det med innleggelser bare er for en periode..nå når det er på det mest intense..

Ønsker deg en god da, D´lilith og alt godt...

klem fra meg

Skrevet

Hallo der! Greier du å se forskjellen på at jeg mente du var egoistisk i noen av utsagnene dine igår og ikke at du er en egoist? Du må skille mellom person og sak. Har aldri ment at du er en egoist jeg, bare en smule egoistisk i forhold til det du skrev. Etter det du har skrevet i ettertid, så ser jeg også at du ikke mente det så bokstavelig som du skrev i begynnelsen, og at den meningen som jeg tolket var litt feil. Trodde du mente at du hadde rett foran disse tre mennene, og at du hadde større grunn en de til å bli innlagt og da ble jeg litt provosert.

Ha en fin dag og ikke bruk mere energi på dette :-), en filleting egentlig sett i forhold til alle andre ting i verden.

Gjest D*lilith
Skrevet

Tusen takk..gikk bra noen uker etter den siste innleggelsen..gikk turer, spise riktig..men den traumebehandlingen jeg får hos psykiateren tar virkelig på kreftene..det å gå inn i, visualisere seg inn i tidligere hendelser..det har brutt meg ned siste ukene og jeg har på en måte gått opp i liminga om du forstår..som om jeg er revet i stykker..så tenkte at en innleggelse kunne forebygge nå så jeg ikke stuper enda en gang..

det positive var i alle fall at psykiateren mente det kom til å gå fint med meg og at det med innleggelser bare er for en periode..nå når det er på det mest intense..

Ønsker deg en god da, D´lilith og alt godt...

klem fra meg

Kanskje du ikke får rett behandling?

Siden du blir så dårlig av det...

Ønsker deg også en fin dag,og alt godt til deg.

God klem tilbake ; )

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Kanskje du ikke får rett behandling?

Siden du blir så dårlig av det...

Ønsker deg også en fin dag,og alt godt til deg.

God klem tilbake ; )

Jo tror behandlingen er riktig..blir dårligere en stund før man blir bedre sa psyken...

Enda en klem til D´lillith ;o)

Gjest R_Fiona
Skrevet

Synes du reagerte helt menneskelig jeg.

Jeg klarer ikke å se at dette hadde noe med egosime å gjøre.

Og når du er så langt nede som nå, var det nok ikke dette du trengte.

Uansett, ikke la dette gå inn på deg.

Du har en historie som gjør deg til den du er, og som former hvordan du reagerer på ting.

Synes du er tøff. Vær stolt av alt du klarer og får til.

Skrevet

Når du har det så vanskelig, så blir det sikkert vanskelig å se at en del av oss mente å kommentere på sak, og ikke på person, dvs. deg.

Kanskje er det en ok erfaring å se at selv om noen av oss var ueinge med deg ut i fra slik vi tolket dine utsagn, så er det allikevel slik at vi ønsker det beste for deg (det ble en ganske laaaang og kranglete setning, men gidder ikke reformulere...*s*)

Jeg synes jeg har "kjent" deg i mange år nå, og ser at du sliter mye i perioder. Er allikevel optimistisk på dine vegne fordi det virker som om du har fått en ryddig psykiater som gjerne vil hjelpe deg ut av det du sliter med.

Jeg får av og til lyst til å holde deg litt i ørene når du drikker for mye, men akkurat nå trøster jeg meg med at du i allefall ikke får drukket noe særlig når du er innlagt...

Prøv å ta vare på deg selv som best du kan inntil videre:-)

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Når du har det så vanskelig, så blir det sikkert vanskelig å se at en del av oss mente å kommentere på sak, og ikke på person, dvs. deg.

Kanskje er det en ok erfaring å se at selv om noen av oss var ueinge med deg ut i fra slik vi tolket dine utsagn, så er det allikevel slik at vi ønsker det beste for deg (det ble en ganske laaaang og kranglete setning, men gidder ikke reformulere...*s*)

Jeg synes jeg har "kjent" deg i mange år nå, og ser at du sliter mye i perioder. Er allikevel optimistisk på dine vegne fordi det virker som om du har fått en ryddig psykiater som gjerne vil hjelpe deg ut av det du sliter med.

Jeg får av og til lyst til å holde deg litt i ørene når du drikker for mye, men akkurat nå trøster jeg meg med at du i allefall ikke får drukket noe særlig når du er innlagt...

Prøv å ta vare på deg selv som best du kan inntil videre:-)

Hei frosken, ja du har kjent meg i mange år. Var fnugget tidligere hvis du husker det nicket. Føler også at jeg har kjent deg i mange år og fått mange nyttige råd fra deg, som jeg setter veldig pris på.

Kanskje jeg like greit skal gå tilbake til mitt gamle nick. For jeg føler meg litt som et fnugg.

Den gode nyhetene er at jeg drikker svært sjeldent nå, men sliter litt med pillene..

Håper du har det bra frosken og ønsker deg alt godt ;.-)

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Synes du reagerte helt menneskelig jeg.

Jeg klarer ikke å se at dette hadde noe med egosime å gjøre.

Og når du er så langt nede som nå, var det nok ikke dette du trengte.

Uansett, ikke la dette gå inn på deg.

Du har en historie som gjør deg til den du er, og som former hvordan du reagerer på ting.

Synes du er tøff. Vær stolt av alt du klarer og får til.

Tusen takk for all støtte R_Fiona!! Setter masse pris på det!

Klem ;o)

Skrevet

Hei frosken, ja du har kjent meg i mange år. Var fnugget tidligere hvis du husker det nicket. Føler også at jeg har kjent deg i mange år og fått mange nyttige råd fra deg, som jeg setter veldig pris på.

Kanskje jeg like greit skal gå tilbake til mitt gamle nick. For jeg føler meg litt som et fnugg.

Den gode nyhetene er at jeg drikker svært sjeldent nå, men sliter litt med pillene..

Håper du har det bra frosken og ønsker deg alt godt ;.-)

Jeg visste jo at du egentlig er fnugg :-) Eller rettere sagt, jeg har trodd det leeeeeenge.

Synes du skal kalle deg fnugg igjen, for det vekker så vennligsinnede assosiasjoner...*s*

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Jeg visste jo at du egentlig er fnugg :-) Eller rettere sagt, jeg har trodd det leeeeeenge.

Synes du skal kalle deg fnugg igjen, for det vekker så vennligsinnede assosiasjoner...*s*

Men altså..nå finner jeg ikke "min side" hvor jeg kan endre nick..er jeg blind eller? :)

Skrevet

Sånn som du har det nå er det viktig at du tenker på deg selv og er "egoistisk". Det er ingen som venter at du skal være objektiv og avbalansert når du føler livet faller sammen rundt deg og du ikke får den hjelpen du trenger.

Det jeg reagerte på var alle de andre, "friske" som reagerte så voldsomt. Jeg venter litt mer objektivitet og forståelse for at en sak har mer enn en side fra de som ikke står midt oppi den. :- )

Vet du at du var kjempeflink som klarte å svare på noe av kritikken?

Hvordan går det med deg nå?

Gjest fnugget
Skrevet

Sånn som du har det nå er det viktig at du tenker på deg selv og er "egoistisk". Det er ingen som venter at du skal være objektiv og avbalansert når du føler livet faller sammen rundt deg og du ikke får den hjelpen du trenger.

Det jeg reagerte på var alle de andre, "friske" som reagerte så voldsomt. Jeg venter litt mer objektivitet og forståelse for at en sak har mer enn en side fra de som ikke står midt oppi den. :- )

Vet du at du var kjempeflink som klarte å svare på noe av kritikken?

Hvordan går det med deg nå?

Jeg er trist for har løst denne krisen med at jeg ikke fikk innleggelse med å ruse meg. Dette fordi da kjenner jeg ikke på følelsene mine og håper at jeg kan overleve med å ruse meg til jeg får innleggelse. Jeg vet ikke..psykiateren skulle ringe å pushe på dem i morra og så ringe meg...er spent...takk for svar forresten..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...