Gå til innhold

for å forbedre helsen psykisk

Anbefalte innlegg

Gjest eva(håper på råd)
Skrevet

Jeg har slitt i mange år med et ødelagt rykte, mobbing og derfra mange psykiske vanskeligheter, pluss overgrep og lite hjelp hjemmefra. Nå er jeg tilbake i min fødeby, bedre enn før, grunnet tilbakevendelse i familien. Men er det noe jeg kan gjøre for å rette på ryktet? uten å risikere for mye?.. kan det hjelpe å skrive om alt jeg har vært igjennom, og publisere det?.. Dette er det eneste tror jeg nå, som holder meg nede psykisk, og det veldig kraftig. Jeg vet at jeg kommer ikke lengre i min utviklingsprossess, om ikke jeg kan gjøre noe med dette. Har du noen råd å gi meg?

Gjest fnugget
Skrevet

Hei kjære deg.

Jeg mener at å gå til avisen og stå frem godt kan være en form for oppreisning for deg. En ærlig fortelling hvor du forteller hva som skjedde og hvilke konsekvenser dette hadde for deg.

MEN, du bør være helt sikker på at du vil tåle dette. Selv om du står frem og forteller om hvor mye du har stidd, så vil det alltid være noen som vil fortsette å svartmale deg. Og du MÅ vite at du er sterk nok til å tåle dette.

lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...