Gå til innhold

nå er alt dritt og svart..

Anbefalte innlegg

neelie (ferri)

frustrert sutre innlegg

Ikke sovet på 2 døgn, deprimert og suicidal. frustrert over at jeg ikke tørr og gjøre det men har så lyst for døgnflua har forlengs gått ut på dato og jeg er lei av og leve. Det er bare illusjon om at jeg kan like megselv noensinne. Eller at jeg skal kunne klare og gjøre noe. Jeg ser klart selv hva jeg hater med megselv, og det er ikke innbillning! Jeg har levd "tøft" siden jeg var liten og det har satt sine spor, og jeg hater megselv. Det går mye på utseendet, takler det bare ikke. Prøver og kutte megselv, men det blir bare svak rasping, jeg tørr ikke engang presse litt ekstre for og pierce huden, ubrukelig rasping.

Så skriker og banner jeg fordi jeg ser bare ting jeg ikke kan, eller at alle andre ser pene ut, mens jeg er verdens styggeste, kvalmeste ever!!!

Koser med katten, tenker at vi har jo all tiden i verden i noen sekunder, men så kommer pluttselig det svarte over meg, og jeg får nærmest annfall over frustrasjonen. Må slå noe, eller skrike, eller begge på engang.

TIMER!!!!!! alltid avtaler, og alltid kommer de avtalte timene når kroppen min har satt av sin egen tid til og flippe ut på døgnrytmen og jeg får ingenting gjort............... Og da får man jo ikke satt av tid til meg på dps eller noe, når de ikke kan være sikkre på om jeg møter opp. Noe jeg aldri kommer til og bli sikker på uansett.

Er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lei av og kjempe, og at det er opp til megselv.. Kommer aldri til og bli frisk, kommer alltid til og hate megselv. Faen at jeg ikke tørr og ta livet mitt!!! FAAAEN!!!!!!!!! jeg vil dø!!! jævla huset på prærien og bonanza..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289751-n%C3%A5-er-alt-dritt-og-svart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest this is a signature

Vet ikke helt hvordan jeg skal respondere til deg, men prøv å hold ut!

Dyr er fin terapi..De gir en noe tilbake, på en måte..

Håper du får sove bedre i natt..Kok deg varm melk, camillete. Det finnes valerina forte på apoteket (naturlegemiddel mot søvnproblemer) som du evt. kan kjøpe..

Gode tanker sendes deg!

Det er leit å lese at du har så mye i mot deg selv. Det er ikke godt å vite hvilke trøstende eller oppmuntrende ord jeg kan skrive til deg. Det måtte kanskje være at du vel vet at det er mange her inne på dol som setter pris på deg! Jeg liker deg i alle fall....kanskje mager trøst, men allikevel.....

neelie (ferri)

Vet ikke helt hvordan jeg skal respondere til deg, men prøv å hold ut!

Dyr er fin terapi..De gir en noe tilbake, på en måte..

Håper du får sove bedre i natt..Kok deg varm melk, camillete. Det finnes valerina forte på apoteket (naturlegemiddel mot søvnproblemer) som du evt. kan kjøpe..

Gode tanker sendes deg!

Nei, er vel ikke så mye man kan si til sånne utbrudd. Takk i allefall :)

neelie (ferri)

Det er leit å lese at du har så mye i mot deg selv. Det er ikke godt å vite hvilke trøstende eller oppmuntrende ord jeg kan skrive til deg. Det måtte kanskje være at du vel vet at det er mange her inne på dol som setter pris på deg! Jeg liker deg i alle fall....kanskje mager trøst, men allikevel.....

Føler meg bedre nå etter litt søvn på dagtid idag i allefall. Prøvde og holde meg våken, for i morgen skal jeg ha en legetime, håper jeg for sove i natt.

Annonse

Føler meg bedre nå etter litt søvn på dagtid idag i allefall. Prøvde og holde meg våken, for i morgen skal jeg ha en legetime, håper jeg for sove i natt.

Jeg håper også du får sove ferri/neelie, og så håper jeg du får den hjelpen du trenger. Jeg håper du i RL klarer å kommunisere like mye selvironi og sjarm som du tidvis gjør her på dol. Det hender det går rett i hjertet! Men se å kom deg dit du skal i tide, ellers så får du med hele dol å bestille !!!

neelie (ferri)

Jeg håper også du får sove ferri/neelie, og så håper jeg du får den hjelpen du trenger. Jeg håper du i RL klarer å kommunisere like mye selvironi og sjarm som du tidvis gjør her på dol. Det hender det går rett i hjertet! Men se å kom deg dit du skal i tide, ellers så får du med hele dol å bestille !!!

phew, jeg rekker det :)

Håper du får en kjempefin dag Bibben ! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...