Gjest fnugget Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Av å sloss mot byråkratiet..både psyk og jeg mener at jeg må ha et lengre opphold på en rusinstitusjon. men ble avspist med to ukers avrusning...men jeg VET med meg selv at etter disse to ukene vil jeg begynne å hive innpå med piller igjen.. Det ligger i hodet..dette er noe jeg må jobbe med langsiktig. Har snakket med mange på tlf i dag for å høre hvordan klage osv..og tida går..planen var at jeg skulle begynne i intensiv gruppeterapi over jul..så spørs om det blir da..Faens byråkrati!! Nå har familien min begynt å snakke om å få meg på en privat klinikk..de er villige til å betale det..synes det er forjævlig og råttent hele systemet. Det er superlange ventelister overalt..jeg har prøvd å få behandling for rus siden 2005.. Man må visst være frisk for å være syk.. Jeg skal spør sosialkontoret om de vil dekke et opphold på en privat klinikk..men det tviler jeg i grunn på..og så er det byråkratiet igjen da..tar vel en stund før de får gjort vedtak..og deprimerende å vente på det i ukesvis og så få nei likosm..tida går jo. Jeg synes det er forferdelig at foreldrene mine skal betale for dette. Jeg synes jeg er et stort problem for dem. Gjør de redde og fortvilet og de bruker hundretusener av kroner på meg..det er fælt..vil ikke stå i gjeld. Mamma og broren min ringer meg hele tiden etter den gangen de fant meg liggende å sove i senga mi med stekeovnen på full guffe. Jeg forstår jo dem veldig godt da, men det er så vanskelig å tenke på andre når smerten er som en sylskarp kniv i hjertet mitt. Jeg får vanskeligheter med å tenke klart..jeg må bare døyve...må ha smertestillende... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289762-jeg-er-s%C3%A5-sliten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Trist å høre at du må kjempe sånn for å få hjelp,det skulle jo være en selvfølge. Håper det ordner seg. Lykke til : ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289762-jeg-er-s%C3%A5-sliten/#findComment-2325759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.