Gå til innhold

Hva er best av cipralex eller sobril?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cipralex er best. Den gjør at du får mindre angst. Men det kan ta litt tid (uker) før den virker ordentlig.

Sobril virker bare der og da, i noen få timer. Har ingen virkning på lengre sikt. Det er dessuten fare for avhengighet, og effekten vil da avta.

Gjest vil opp

Cipralex helt klart.

Men du kan bruke Sobril i tillegg de tre første ukene inntil Cipralex virker.

Ok. Tusen takk for svar. Burde jeg ta cipralex morgen eller kveld? Jeg har ingen søvn problemer. Men har lett for å få mye bivirninger av tabl. Det er vel derfor jeg er så skeptisk..

Ok. Tusen takk for svar. Burde jeg ta cipralex morgen eller kveld? Jeg har ingen søvn problemer. Men har lett for å få mye bivirninger av tabl. Det er vel derfor jeg er så skeptisk..

Cipralex tar du morgen. Så kan du eventuelt prøve deg frem senere med andre tider.

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Finn ut hva som er best for deg, og fortsett å ta det på den tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...