Gå til innhold

Hvorfor lærer jeg aldri?

Anbefalte innlegg

Gjest for mange kilo her

Hvordan si nei, hvorfor lærer jeg aldri? Har sagt ja til to forskjellige jobber framover, har bedt heim mennesker og planlagt livet for uker framover. Å nå ligger/sitter jeg og er helt utmattet, hvordan skal jeg greie dette? Kjennes ut som jeg går rett ned i utforbakke, hvordan stoppe dette, hjelp har visst tatt meg "vann over hodet."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289866-hvorfor-l%C3%A6rer-jeg-aldri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest for mange kilo her

Det er lov å ombestemme seg : )

Ja, jeg vet, har også måttet avlyse endel planlagte selvskaper, litt pinlig da, prioriterer å holde på jobben istedet. Har satt på nødbremser og lys, vil IKKKE bli deprimert igjen, det er så forbannet vondt og smertefullt. Har ringt legen min, ihvertfall høre hva han mener. Kroppen sier ro deg ned, hvil deg, det skriker i musklene etter all aktiviteten den siste tiden. Men kan jo ikke gi opp alt heller, må bare finne "den gyldne middelvei" som det så fint heter. Det er ikke lett, vil være med på absolutt alt, men greier det jo ikke da...

Takk for at du svarer :-)

Gjest D*lilith

Ja, jeg vet, har også måttet avlyse endel planlagte selvskaper, litt pinlig da, prioriterer å holde på jobben istedet. Har satt på nødbremser og lys, vil IKKKE bli deprimert igjen, det er så forbannet vondt og smertefullt. Har ringt legen min, ihvertfall høre hva han mener. Kroppen sier ro deg ned, hvil deg, det skriker i musklene etter all aktiviteten den siste tiden. Men kan jo ikke gi opp alt heller, må bare finne "den gyldne middelvei" som det så fint heter. Det er ikke lett, vil være med på absolutt alt, men greier det jo ikke da...

Takk for at du svarer :-)

Best du tar det med ro da hvis kroppen din vil hvile,så du ikke tar på deg for mye...

Gjest for mange kilo her

Best du tar det med ro da hvis kroppen din vil hvile,så du ikke tar på deg for mye...

Ja, får prøve. Er litt sånn av type, holder på til jeg stuper, så ligger jeg ei stund og så er det pån igjen. Er bipolar da, har vel noe med det å gjøre disse svingningene kanskje, eller er jeg rett og slett sånn? Flere i min familie som er sånn da, men ikke morsomt når depresjonene kommer, huff, huff :-(.

Bra med deg idag da? Skal slepe meg på butikken en tur, ser mørkt på det, men jeg bare må, så da så....

Gjest D*lilith

Ja, får prøve. Er litt sånn av type, holder på til jeg stuper, så ligger jeg ei stund og så er det pån igjen. Er bipolar da, har vel noe med det å gjøre disse svingningene kanskje, eller er jeg rett og slett sånn? Flere i min familie som er sånn da, men ikke morsomt når depresjonene kommer, huff, huff :-(.

Bra med deg idag da? Skal slepe meg på butikken en tur, ser mørkt på det, men jeg bare må, så da så....

Du får ta hensyn til deg selv : )

Jeg har også vært en tur på butikken i dag,ellers kjeder jeg meg i dag...

Er ikke som deg jeg som må gjøre noe,er heller tiltaksløs.

Annonse

Gjest for mange kilo her

Du får ta hensyn til deg selv : )

Jeg har også vært en tur på butikken i dag,ellers kjeder jeg meg i dag...

Er ikke som deg jeg som må gjøre noe,er heller tiltaksløs.

Ikke bra å være tiltaksløs heller nei, prøve å finne noe positivt, lystbetont å gjøre kanskje? Her er det hodet som vil, men kroppen sier nei, er fange i min egen kropp, har du hørt om de har kommet så langt nå at de bytter ut sånne kropper med noen sprekere?

Gjest D*lilith

Ikke bra å være tiltaksløs heller nei, prøve å finne noe positivt, lystbetont å gjøre kanskje? Her er det hodet som vil, men kroppen sier nei, er fange i min egen kropp, har du hørt om de har kommet så langt nå at de bytter ut sånne kropper med noen sprekere?

Haha,ja hadde det gått an så : D

Ja,får prøve å gjøre noe lytsbetont...men det blir helst til at jeg sitter foran tv eller data..ganske inaktiv er jeg.

Gjest for mange kilo her

Haha,ja hadde det gått an så : D

Ja,får prøve å gjøre noe lytsbetont...men det blir helst til at jeg sitter foran tv eller data..ganske inaktiv er jeg.

Kanskje er det hodet som må byttes, så det samsvarer med resten, vet ikke, noe er det jo som ikke stemmer.

Er det depresjon som henger igjen hos deg siden du er inaktiv? Kjenner den følelsen, ikke så morsomt, men bare du har ro i deg så er jo det bedre. Jeg er så urolig hele tiden, vimser fra det ene til det andre, men MÅ bare prøve å roe meg ned. Skal ta litt sobril nå (tar denne meget sjelden), men føler jeg trenger noe å roe meg på, skal på jobb imorgen også, tror det holder på å renne litt over her, kaos....heter det kanskje (

Gjest D*lilith

Kanskje er det hodet som må byttes, så det samsvarer med resten, vet ikke, noe er det jo som ikke stemmer.

Er det depresjon som henger igjen hos deg siden du er inaktiv? Kjenner den følelsen, ikke så morsomt, men bare du har ro i deg så er jo det bedre. Jeg er så urolig hele tiden, vimser fra det ene til det andre, men MÅ bare prøve å roe meg ned. Skal ta litt sobril nå (tar denne meget sjelden), men føler jeg trenger noe å roe meg på, skal på jobb imorgen også, tror det holder på å renne litt over her, kaos....heter det kanskje (

Går frem og tilbake jeg også og finner ikke helt roen,men går jo på trilafon...kan være der uroen kommer fra....eller meg selv.

Håper det går bra med deg på jobben i morgen : )

Jeg tok masse vival før for å roe meg,nå har jeg lyrica istedenfor.

Gjest for mange kilo her

Går frem og tilbake jeg også og finner ikke helt roen,men går jo på trilafon...kan være der uroen kommer fra....eller meg selv.

Håper det går bra med deg på jobben i morgen : )

Jeg tok masse vival før for å roe meg,nå har jeg lyrica istedenfor.

Hva er lyrica egentlig? AD, AP eller?

Gjest for mange kilo her

Det er verken AD eller AP,men en medisin mot muskelsykdom....som også brukes mot angst.

Ok, kan jo slå den opp selv også, vet ikke om jeg orker nå, er så sliten som jeg aldri kan huske å ha vært. Må få roet hodet så jeg kan sove inatt, har truxal og sobril da, men kan jo ikke ta for mye når jeg skal på jobb imorgen. Må kjøre bil også da, forferdelig å ha et sånt hode, vil du ha det? Du skal få det gratis!

Annonse

Gjest D*lilith

Ok, kan jo slå den opp selv også, vet ikke om jeg orker nå, er så sliten som jeg aldri kan huske å ha vært. Må få roet hodet så jeg kan sove inatt, har truxal og sobril da, men kan jo ikke ta for mye når jeg skal på jobb imorgen. Må kjøre bil også da, forferdelig å ha et sånt hode, vil du ha det? Du skal få det gratis!

Nei,ellers takk hehe...

Håper formen din blir bedre etter du får sovet godt i natt : )

Jeg har bare sett på tv i hele dag jeg,nå skal jeg snart finne senga...blir så trøtt om kveldene.

Gjest for mange kilo her

Nei,ellers takk hehe...

Håper formen din blir bedre etter du får sovet godt i natt : )

Jeg har bare sett på tv i hele dag jeg,nå skal jeg snart finne senga...blir så trøtt om kveldene.

Håper du får sove godt også, jeg er nå lys våken enda, har tatt 20 mg sobril, tror jeg må ta litt truxal i tillegg, så får jeg heller være "amøbe" imorgen tidlig :-). Gonatta!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...