Gå til innhold

Innleggelse

Gjest Jeg sa nei takk

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg sa nei takk
Skrevet

Jeg fikk spørsmålet om jeg vil innlegges...eller det var vel egentlig en oppfordring. Men jeg takket nei...

Jeg har konstant angst og på den ene siden høres det godt ut å kunne være et sted de rjeg kanskje kan føle meg trygg. På den andre siden....blir jeg bare enda mer engstelig av tanken på å være et fremmed sted med masse fremmede folk.

Gjest D*lilith
Skrevet

Gjør en?

I alle fall med de som jobber der...hvis ikke de er for opptatt med strikking og prating da,det er vel individuelt...

Gjest Jeg er god nok som jeg er
Skrevet

Gjør en?

Det varierer vel. Jeg, som ikke er en som veldig lett blir kjent med folk, ble godt kjent med en av de andre pas, men ikke med de andre. Og forsåvidt ikke med de ansatte heller (bortsett fra litt med primærkontakten min og hennes student)

Gjest Jeg sa nei takk
Skrevet

Du blir fort kjent med dem da....

Det er vel ikke om jeg blir kjent eller ikke, som skremmer meg. Det er jo ikke for å få venner jeg evt. får et opphold der. Men bare det å ha mange rundt meg stresser meg så masse for tiden.

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er vel ikke om jeg blir kjent eller ikke, som skremmer meg. Det er jo ikke for å få venner jeg evt. får et opphold der. Men bare det å ha mange rundt meg stresser meg så masse for tiden.

Da jeg var innlagt, gikk jeg inn på rommet når jeg følte det ble for mye stress.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...