Gå til innhold

huff, huff, huff...dette var ikke bra..

Anbefalte innlegg

Gjest fnugget

Har endevendt leiligheten min etter piller av all slags sort og hevet de i meg. Fire imovane 7,5mg, 600mg lyrica, to topimax piller i høy dose, en truxal 25 mg, to atarax, to smertestillende jeg fikk av legen på resept..og mer vet jeg ikke.

Føler meg litt fortumla oppi hodet..vet ikke hvorfor jeg gjorde det..helt idiotisk, herregud!!

Kom til fornuft et øyeblikk og ringte legen..han skal ringe på igjen snart...

er vel ikke mer å si..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289941-huff-huff-huffdette-var-ikke-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fnugget

og fastlegen gav bare beskjed om at jeg skulle kontakte legevakta. og det reagerte legevakta og kontakta legen min og ba han ringe meg. så nå ringer han meg, men jeg er redd han og vet ikke hva jeg skal si

Hvorfor ringer han ikke? Hva skal jeg gjøre? Begynner å føle meg søvning. Hva skjer om jeg sovner? Er redd..

sort som natta

og fastlegen gav bare beskjed om at jeg skulle kontakte legevakta. og det reagerte legevakta og kontakta legen min og ba han ringe meg. så nå ringer han meg, men jeg er redd han og vet ikke hva jeg skal si

håper du får hjelpen du trenger!lykke til:)

Hvorfor ringer han ikke? Hva skal jeg gjøre? Begynner å føle meg søvning. Hva skjer om jeg sovner? Er redd..

Hei fnugget :-)

Håper legen din har ringt deg nå. Sannsynligvis må du bare sove deg gjennom dette, men hvis du er redd så kan du ringe Giftinformasjonssentralen og få bekreftet at du ikke er i noen form for fare.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...