Gjest fnugget Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Har endevendt leiligheten min etter piller av all slags sort og hevet de i meg. Fire imovane 7,5mg, 600mg lyrica, to topimax piller i høy dose, en truxal 25 mg, to atarax, to smertestillende jeg fikk av legen på resept..og mer vet jeg ikke. Føler meg litt fortumla oppi hodet..vet ikke hvorfor jeg gjorde det..helt idiotisk, herregud!! Kom til fornuft et øyeblikk og ringte legen..han skal ringe på igjen snart... er vel ikke mer å si.. 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 og fastlegen gav bare beskjed om at jeg skulle kontakte legevakta. og det reagerte legevakta og kontakta legen min og ba han ringe meg. så nå ringer han meg, men jeg er redd han og vet ikke hva jeg skal si 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 og fastlegen gav bare beskjed om at jeg skulle kontakte legevakta. og det reagerte legevakta og kontakta legen min og ba han ringe meg. så nå ringer han meg, men jeg er redd han og vet ikke hva jeg skal si Hvorfor ringer han ikke? Hva skal jeg gjøre? Begynner å føle meg søvning. Hva skjer om jeg sovner? Er redd.. 0 Siter
sort som natta Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 og fastlegen gav bare beskjed om at jeg skulle kontakte legevakta. og det reagerte legevakta og kontakta legen min og ba han ringe meg. så nå ringer han meg, men jeg er redd han og vet ikke hva jeg skal si håper du får hjelpen du trenger!lykke til:) 0 Siter
frosken Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Hvorfor ringer han ikke? Hva skal jeg gjøre? Begynner å føle meg søvning. Hva skjer om jeg sovner? Er redd.. Hei fnugget :-) Håper legen din har ringt deg nå. Sannsynligvis må du bare sove deg gjennom dette, men hvis du er redd så kan du ringe Giftinformasjonssentralen og få bekreftet at du ikke er i noen form for fare. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Hvorfor ringer han ikke? Hva skal jeg gjøre? Begynner å føle meg søvning. Hva skjer om jeg sovner? Er redd.. Giftinformasjonssentralen 22 59 13 00 0 Siter
Gjest monat Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Hvordan går det? har legen ringt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.